Babykamers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirna, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik ben op zoek naar leuke babyzaken met babykamers, die niet te duur zijn, maar wel degelijk zijn. Wie weet er leuke zaken in de provincie Zuid-Holland?
     
  2. peggy

    peggy Nieuw lid

    9 mei 2005
    1
    0
    0
    wat vind je van de baby dump die ligt in eindhoven en heerlen meen ik kijk maar eens op hun site die hebben hele leuke dingen hoor als het bij mij raak zou zijn wil ik er ook wel eens gaan kijken maar ze liggen door heel nederland dus vast een bij jou in de buurt groetjes peggy
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja, bedankt voor de tip. Ik ga met tweede pinksterdag toevallig naar de Babydump in Sleeuwijk, om te kijken. Maar in het algemeen vind ik babykamers trouwens behoorlijk duur. Zal overal wel zijn denk ik. Heeft iemand nog ervaring met babykamers uit Belgie?
     
  4. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Mooie kamers! Bedankt voor de tip!
    Jammer dat er eigenlijk geen prijzen bij staan (behalve bij de voordeelaanbieding)
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    hai, Je kan ook in tilburg gaan kijken, daar heb je een baby superstore van Asten. Vaak zijn daar aanbiedingen van babaykamers rond de 5, 6,en 7 honderd euro. je hebt daar veel keus en vaak zeer goede aanbiedingen. Deze ligt op een industrieterein aan de ringbaan zuid. Succes! jenny
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik ben nu uiteindelijk geslaagd bij Burgerhout in Sliedrecht. Het worden witte meubeltjes, met 2 groene muren en met wit/grijs hemeltje, dekbedje enz. en dan komen er natuurlijk nog wat leuke knuffels in.
    Het was best handig om eens rond te kijken in die winkels, zo doe je nog eens wat ideeen op. Wij wisten nog helemaal niet wat we wilden, maar we hebben ons idee daar vandaan.
    Bedankt voor jullie tips! ;)
     
  7. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Hai Mirna,

    Ik was vorige week bij Burgerhout in Sliedrecht en ze hebben daar echt hele leuke meubeltjes en je kunt er leuke ideeen opdoen!
    Wij willen een babykamer met turquouise en limoen met witte meubeltjes.
    We hebben een leuk setje gezien met poot-afdrukjes op het bedje, kast en commode.
    Nu willen we zelf pootjes maken van behang en deze als een soort band op de muren doen....
    Burgerhout heeft trouwens ook een filiaal in Rotterdam, naast de blokkenhuizen.... maar die in Sliedrecht is iets gezelliger...en voor kamertjes volgens mij ook groter!

    Jade
     
  8. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    He, da's grappig, wij hebben ook een setje gekocht met pootafdrukjes op de ramen. Misschien dezelfde? Het heette iets van 'Grizzle'.
    Ik dat hetzelfde Jade? :)
     
  9. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Ik durf het je niet te zeggen...ik vroeg ook net aan mijn vriend of hij nog wist hoe het heette...maar die weet het ook niet meer.
    Je had er twee van, één set was helemaal wit en de andere set was gemeleerd (leek een beetje op gele nerven in het hout).
    Die laatste is ook die we willen (met die groene muur op de achtergrond)....maar jij zal het ook wel harstikke leuk winkelen hebben gevonden!

    Groetjes,
    Jade
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Je kan ook goedkope kamertjes (best leuke) bij Leenbakker en IKEA halen. Je moet ze alleen wel zelf in elkaar zetten.

    Tevens een goede relatietest ;)

    Lotte
     
  11. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Nou, het is niet de set geworden met de pootafdrukjes... Die komen trouwens nog wel op de muur hoor!
    Na lang genoeg rondhobbelen kwamen we erachter dat het praktischer is om een commode te hebben met twee laden i.p.v. alleen deurtjes.
    Daar kun je makkelijker bij en tegelijkertijd je kindje beter in de gaten houden!

    Dus helaas ging het mooie setje met de pootafdrukjes niet door :cry:

    De kamer is inmiddels behangen en voglende week wordt het laminaat gelegd...nu maar wachten op de bezorging van het kamertje zelf....

    Groetjes,
    Jade
     
  12. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    leuk voor je dat je geslaagt bent :) wel grappig wij hebben ook witte meubeltjes en limegroene muren de meubels zijn alleen zelf gemaakt wel hadig zo'n schoonvader :) hemeltje is bij ons ook heel licht creme net zoals de rest hahahha
     
  13. kittekat

    kittekat Lid

    12 apr 2005
    17
    0
    0
    student
    gent
    ik had juist nog een vraagje over de slaapplaats van de eerste weken van het kinneke...
    moet die direct in het bedje of eerst nog in de wieg?
    want ik heb eens gehoord dat het bedje op het begin te groot is en dat het kinneke dan vaak moet overgeven...
    is dat waar? of heb ik het mis?
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Volgens mij maakt het niet uit waar je baby in ligt.
    Ik denk dat dat gewoon de keuze van jou is wat je zelf leuker, prettiger vind.

    Ik heb er nog nooit van gehoord dat baby's meer overgeven in een te groot bed.

    groetjes
     
  15. kittekat

    kittekat Lid

    12 apr 2005
    17
    0
    0
    student
    gent
    ahzo,dan kies ik toch maar voor zijn bedje :)
     
  16. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Bedje kan prima hoor, alleen moet je het dan laag opmaken. Dan kan de kleine niet te diep onder de dekens schuiven (leer je van de kraamhulp)
     
  17. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    onze uk komt ook gelijk in het bedje wiegje hebben we niet meer en we wilden hem /haar er toch niet meer in hebben omdat naomi niet in het wiegje wou slapen alleen in het bedje
     
  18. kittekat

    kittekat Lid

    12 apr 2005
    17
    0
    0
    student
    gent
    maar laag opmaken?
    ik ga geen kraamhulp hebben denk ik,of is dat in het ziekenhuis zelf dat ze dat u leren?
     
  19. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ja hoor, in het ziekenhuis doen ze dat ook
     
  20. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai ik had een vraagje voor Mirna waar heb jij witte meubels gezien gekocht?

    Wij zoeken namelijk ook witte meubels
    Maar weten niet waar we moeten zoeken
    Wij wonen in friesland

    We gaan idd bij baby-dump kijken daar hebben ééntje omcirkeld maar niet wit jammer

    gr loesmari
     

Deel Deze Pagina