En de vader wordt niet opgepakt...is kennelijk normaal binnen die stam. Ongelofelijk! Meisje van 10 bevallen van dochter | Spitsnieuws
Ik vind dit echt zo erg voor dat meisje. Ze weigert borstvoeding te geven. Vind je het gek? Ze is getraumatiseerd voor het leven. Vreselijk.
ik las die een paar weken geleden al volgens mij... vind het diep en dieptriest dat zon meisje dat mee moet maken...
Klinkt misschien heel dom van mij maar zou dat meisje beter weten? een stam. leven geisoleerd. meerdere meisjes die op jonge leeftijd die kinderen krijgen...... Ik vind het natuurlijk echt niet kunnen. Een kind van 10... pffffffffffffff
Er staat ook niet dat de vader het gedaan heeft, ze denken een jongen van 15 of iemand van 30... Het lijkt me iig afschuwelijk! Arm meisje. Zal ze wel borsten hebben? Waarschijnlijk voor dat ze zwanger werd nog niet.. Hoewel ze ook erg vroeg vruchtbaar was, dus misschien begon het al wel.. Maar ik kan er niet bij met mn verstand, dat meisje en haar kindje moeten zo snel mogelijk opgevangen worden, ook al weet ze misschien niet beter. Ze is veel te jong, en het zou niet gek zijn geweest als ze deze zwangerschap niet had overleefd! Petje af dat ze weigert borstvoeding te geven!