babyuitzet

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door droomwens79, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hoi meiden :D

    Hebben jullie veel gekregen ook van familie?

    Ikzelf kreeg van alles aangeboden toen ik in verwachting was van Marlinda :D

    xxxx Maria
     
  2. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Nee niks, ja gewoon eens een rompertje en mn schoonzusjes gaven wel wat kleding maar we hebben eigenlijk alles zelf gekocht
     
  3. almira

    almira Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Het meeste hebben we zelf gehaald.
    Vond ik het leukste ook om dat samen met mn mannetje te doen!
    Wel gingen mijn ouders wel eens mee en betaalde dan aan het einde, zonder dit af te spreken.
    Was wel lief!
    Ik heb wel de wieg waar ik zelf in heb gelegen maar die gaat over op de oudste dochter en dat ben ik!
     
  4. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik was 15 jaar en 6 maanden zwanger van mijn eerste en toen was ik in de steek gelaten en had zelf geen geld.. woonde gelukkig nog thuis en heb heel veel van me familie gehad en me neef zijn schoonmoeder had een 2dehandse baby kamer voor mij gekocht terwijl ik die vrouw zelf persoonlijk niet eens kon...
    Heb dus heel veel hulp daar aan gehad...

    Groetjes brenda
     
  5. essepes

    essepes Actief lid

    18 aug 2006
    198
    0
    0
    Het meeste hebben we wel zelf gekocht, maar hebben ook wel wat gekregen! We hadden ook net een nieuw huisje en daar hadden we al heel veel voor gehad van mijn en zijn ouders.
     
  6. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    We hebben babykamertje van m'n schoonzus gekocht, voor weinig, en kwam ze er later mee dat de box, de kinderwagen waar je buggy van kunt maken, het badje, tubbytub er ook allemaal bij inzit! Ben zooo blij! Dat hebben we nu iig. En van een kennis konden we een mooie maxicosie kopen voor weinig....
    Kleertjes heb nog niks van, rommertjes heb ik al wel gekregen, en sokjes, en een mutsje: ZO LIEF ALLEMAAAAL!
    Maar we kopen nog wel een aantal dingen zelf!
    Daar hebben we nog mooi de tijd voor!
     
  7. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb wat kleine spulletjes gekregen van me schoonzus omdat die die niet meer hoefde want dara komt geen kindje meer!

    Maar verder hebben wij lekekr alles NIEUW heerlijk!
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij krijgen het babykamertje van mijn schoonouders (traditie) en we zullen veel van me vader krijgen. Wel allemaal nieuw en voor de rest kopen we zelf ook een en ander :D
     
  9. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    we hebben alles zelf nieuw gekocht
     
  10. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Dat is wel heeeel aardig zeg brenda
    xxx Maria
     
  11. o0Noa0o

    o0Noa0o Actief lid

    22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb ook zoveel gehad van iedereen.
    Kamertje dan wel zelf betaald maar gehaald met me schoonmoeder.
    Badje/maxicosi/spuugdoekjes en slabbetjes gehad van me schoonmoeder.
    Wippertje ook gehad van haar.
    Van me vader een babyfoon en een hele lading lotiondoekjes.
    Van me moeder ook allemaal slabbetjes enzo.
    Van kennissen een box voor weinig en luiertas etc.
    Wagen ook van me schoonouders gehad.
    Heb gelukkig heel veel gehad en gekregen en goedkoop kunnen halen, want ik zwem nou niet echt in het geld.

    en het mooiste kreeg ik laatst van me zwager en ze vriendin. Een gouden armbandje met naamplaatje! voor als ze geboren is :)
     
  12. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Wij krijgen genoeg telefoontjes van mensen die nog dingen hebben. Dus we gaan er gewoon langs om te kijken of het wat is. Zo hebben we gisteren lakentjes gekregen, echt schattig!.. Vandaag uitgewassen. Zijn ook mensen die nog een box, bedje, maxi-cosi, kinderwagen e.d. hebben.. We gaan er gewoon langs, als we het mooi vinden nemen we het mee. Ik vind 2e hands wel leuk eigenlijk. Maar zoiets als een maxi cosi wil ik wel zeker van zijn dat ie veilig is, geen ongeluk mee gemaakt is enzo.
    De kinderwagen en badje+standaart krijgen we van mijn schoonzus. Maar weet nog niet goed welke we willen..

    Liefs Kiss
     
  13. Miies

    Miies Nieuw lid

    8 mei 2007
    3
    0
    0
    Niks.
    Den haag.
    Ik ben nOg niet bevallen, Ben nOu 36 weKen. :eek:
    We hebben veel gehad van mYn Ouders, en me vrienD & ik wOnen nOg by mYn Ouders. De Kinderkamer enzO hebben we van me Ouders gekreGe, de bOx van me Opa & Oma.
    En heel veel kleertjes hebben we van me mOeder & Oma gekregen.
    Ben OntzettenD bly dat hun Ons zO helpen, want anders zate we nou nOg apart en hadden we niet alles zO snel by elkaar gehad.
    Want hy heb een eiGen bedryf en is veel aan het werk, ik zat nOg Op schOol maar ben daar mee gestOpt Omdat het niet meer ging met
    misselykheid enzo.
    En veel moeite met kamer inrichten gehad, maar gelukkig mYn Ouders en me Fam en natuurlyk hebben we Ook kleertjes en dingetjes vOor in de kamer van zyn Ouders gehad.
     
  14. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Leuk! En als je nu echt geen familie of vrienden hebben die wat spulletjes kunnen missen, dan zijn er vaak wel koopjes in de buurt te vinden via tweedehandssite's!

    (@ Miies: zou je misschien zonder die hoofdletters in je tekst willen typen, dat maakt het iets leesbaarder ;))
     
  15. Miies

    Miies Nieuw lid

    8 mei 2007
    3
    0
    0
    Niks.
    Den haag.
    Okee is goed hoor speeters.
    ;)
     
  16. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dank je wel :-D

    Sandra
     
  17. Miies

    Miies Nieuw lid

    8 mei 2007
    3
    0
    0
    Niks.
    Den haag.
    Alsjeblieft:)
     
  18. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik heb alle meubels gekregen en ook wel kleertjes en een wagen en box enzo... heb maar weinig zelf hoeven kopen
     
  19. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    wij hadden alles nieuw gekocht... behalve het badje en standaard hadden we gehad.
     

Deel Deze Pagina