13 uur vliegen met kindje van 1 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamita feliz, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamita feliz

    mamita feliz Actief lid

    20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Volgende week gaan we op vakantie naar Nederland! Het enige nadeel is de vliegreis. Ik zie er best tegen op. 13 vliegen. Aangezien Sem net een jaar oud is, krijgt hij geen eigen stoel. De heenreis is vooral 's nachts.
    Hebben jullie nog tips?
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt cristel1986 even vragen, zij heeft al vakar gevlogen met haar kids van LA naar AMS.
     
  3. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Tip: (gehad toen wij met 9 weken vlogen voor als hij een jaar later weer zouden gaan) vraag wel een stoel aan waar ze zo'n klein bedje kunnen ophangen.

    Dan kan je daar op de grond een lekker bedje voor hem maken aangezien er veel meer ruimte is en als hij niet groot is kan hij misschien nog wel in het bedje wat nog fijner is als je snachts vliegt.

    Veel succes.
     
  4. sim80

    sim80 Fanatiek lid

    28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Mamita Feliz

    Dit heeft eigenlijk niets met je vraag te maken maar ik was even nieuwschierig. Ik zie dat je in Lima woont, wat leuk zeg. Mijn moeder en zusje wonen ook in Peru, Lima. Ik ben zelf geadopteerd en heb contact met hen. Mag ik vragen waar je in Lima woont? En hoe kom je daar eigenlijk verzeilt?
     
  5. mamita feliz

    mamita feliz Actief lid

    20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    We wonen in Santa Anita. Ik woon hier inmiddels al weer ruim 6 jaar. Ik heb via mijn stage mijn man leren kennen. Hij is Peruaans.
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wellicht ben je inmiddels al in Nederland aangekomen. Ik ben erg benieuwd hoe de vlucht is verlopen. Ik zie al op tegen 4,5 uur vliegen naar Lanzarote.
     
  7. mamita feliz

    mamita feliz Actief lid

    20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Nee, hoor we gaan woensdag weg en komen donderdag de 31e aan.
     
  8. Niet meer actief

    ik zou vragen om helemaal vooraan te zitten.. wij zaten de heenreis ergens in het midden en hadden geen ruimte voor ons zodat danisha kon staan.. en de reis was ook niet zo leuk.. de terugreis zaten we op nummer 1a enz en toen kon ze staan en kon ze met de gordel spelen enz..
     
  9. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij gaan volgende maand 10 uur vliegen. Ben heel benieuwd en zie er ook best wel een beetje tegenop :oops: . Wij vliegen wel comfortclass zodat we iets meer beenruimte hebben, maar voor zo'n bedje komen we niet in aanmerking. Dat is bij deze vliegmaatschappij maar tot 6 maanden en ze is dan bijna een jaar. Jammer ....
     
  10. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja een beetje laat.. je bent al in nl ben benieuwd hoe t is gegaan :)

    maar idd heb vaker gevlogen verrre afstanden met kids.. met 1 valt t op zich wel mee met 2 is wat zwaarder. gewoon veel kleien speel goed dingetjes mee nemen om ze te vermaken ... boekjes.. andere kleine dingetjes die ze leuk vinden ik had zelf zon teken blokje mee daar was cailynn wel een uur zoet mee :)
     
  11. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hey Cristel, Ik ben met Sophie ook naar Cyprus-Chicago gevlogen via Duitsland toen ze tien maanden was. De reis duurde totaal zo'n twintig uur en dat ging prima, maar nu krijg ik straks de tweede en zou misschien die reis nog wel een keer alleen willen maken.

    Mijn vraag aan jou is: hoe vervoer jij je twee kinderen? Heb je een duo-wagen mee of een maxi-cosi en loopt je dochtertje? Het lijkt mij wel lastig met twee kleintjes en een hoop handbagage.
     
  12. mamita feliz

    mamita feliz Actief lid

    20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    We zijn net weer terug. De vliegreis is echt super verlopen. We zaten op de heenreis op stoel 10 a en b (eerste rij achter businessclass) en dan heb je dus extra beenruimte en op de terugreis 10 h en J en dat is hetzelfde alleen aan de andere kant. Sem heeft zich echt super gedragen. Helemaal niet gehuild. Alleen terug bij het landen want toen had hij erg last van zijn oortjes. Bij KLM is het ook goed geregeld met de bagage. Hij mocht 10 kg meenemen + 10 kg handbagage en de buggy. Echt geweldig. Op de terugreis was het vliegtuig trouwens ook half leeg dus toen mochten we ook ergens anders gaan zitten en had Sem ook een stoel tussen ons in en toen kon hij daar ook even zijn middagtukje doen. Echt goed geregeld.
     

Deel Deze Pagina