Ik heb een badje van Bébé-jou. Hier zat geen badslang bij, deze heb ik erbij gekocht, ook van bébé-jou. Nu heb ik in 3 maanden tijd al 3 van die dingen versleten. Ze gaan lekken, laten los etc... Het werkt gewoon voor geen meter. Ik moet echt een emmer onder de slang zetten om het water op te vangen, en ook dat werkt niet voor 100% want het loopt ook langs de poten naar beneden. Iemand dé tip?
hier geen problemen mee. bij mij zit ie er standaard op en met het witte klemmetje vast aan de poot. als ik hem wil laten leeg lopen hoef ik alleen het slangetje uit het klemmetje te halen en leeg te laten lopen. Ik heb wel het thermobadje dus heb niet zo'n klein stopje in het badje.
Wij hebben ook wel eens gehad dat de badslang lekte, maar dan zat ie gewoon niet goed. Gewoon ff 1x per week ff controleren en goed aandrukken.
Bedankt! Ik ga maar eens die van de hema proberen dan. Boven de wc hangen of boven het bad zie ik niet zitten. Ik doe er altijd 2 emmers water in, en vind die emmers van badkamer naar babykamer tillen al zwaar, laat staan het hele badje met 2 emmers water tillen.
ik bedoel dat ik badder boven de wc, gewoon de standaard om de wc zetten en na het badderen stop eruit en dan loopt het water zo de wx in Onze douche zit ernaast en mt de slang kan ik ook het badje vol laten lopen, geen gedoe met emmers gelukkig Miek
Tja wou dat dat hier een optie zou zijn, maar wij hebben geen toilet boven. In de badkamer past het badje met standaard wel, maar dan heb ik nergens plaats om haar in een handdoek te wikkelen. Onze douche is zo groot als een kast
Wij hebben al die tijd wel gewoon een emmer gebruikt (naja, de afwasbak) en ik vond dat niet echt veel gedoe opleveren hoor Ik vond die slang eerder een gedoe. Nu zet ik het badje gewoon in de douche neer en kieper ik het ding om als hij klaar is