alternatief duplo

Discussie in 'De lounge' gestart door Supernurse, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Lijkt gewoon hetzelfde als Duplo

Ik weet van megablocks dat het ook compatibel is met duplo

Ziet er verder goed uit...ken het persoonlijk niet

3. Ik ken het (nog) niet, maar wil je wel bedanken voor je tip.. No way dat ik nu nog 80 euro ga besteden aan de Duplo Dierentuin als ik 'm hier voor 35 euro kan krijgen :D De steentjes zien er inderdaad precies hetzelfde uit..

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    hier geen ervaring mee, maar ik weet wel dat toen het patent van LEGO verliep, er veel namaak op de markt kwam. En je haalde het er meteen uit als je het naast de LEGO zag.
    Slechtere kwaliteit, andere kleuren en het bleef niet goed zitten.

Ben benieuwd naar deze variant.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het niet doen. Duplo is heel duur dus hebben wij veel op mp en op rommelmarkten gekocht. Geweldig! Maar heel soms zit er eens een nep blokje tussen en die werken niet echt hetzelfde. Maar of dat dat merk is, weet ik niet hoor.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik zou het eerst in het echt willen zien voordat ik het kocht..

Inderdaad wat er gezegd wordt: de kwaliteit is vaak een stuk minder en het zit vaak minder goed vast.

Wij hebben destijds ook een enorme bak duplo via marktplaats gekocht voor 20 euro of zo. Hier zaten ook allemaal dieren etc. bij. Even in een kussensloop (dichtgeknoopt) in de wasmachine en het is weer lekker schoon.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ken het niet maar bedankt voor de tip, ziet er goed uit!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Vrienden van ons hebben ook ''nep'' duplo het past goed op het echte maar gaat zo snel los waardoor het erg moeilijk voor hun dochtertje is om een hoge toren enz te bouwen.

Hier komt alleen echte duplo in huis dan maar wat meer betalen.

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oke bedankt voor jullie reacties. meningen lopen wel uiteen, moeilijk dus. Wil wel graag iets kopen wat lang goed blijft.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ziet er wel echt heel erg hetzelfde uit zeg.. Ben ook benieuwd naar de ervaringen..

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het ziet er bijna hetzelfde uit als de echte duplo dierentuin, de oude set overigens, want er is dit jaar een nieuwe dierentuin-set uit.
    Onze ervaringen met neppers zijn erg slecht: blokjes vallen snel van elkaar af, het plastic is slapper en gaat daardoor -in tegenstelling tot de echte duplo- wel kapot als je er bijvoorbeeld per ongeluk bovenop stapt, enz enz.
    Mocht je tegen een leuke prijs duplo en lego aan willen schaffen, dan zou ik hier eens kijken: 2T-Toys voor goedkoop LEGO, PLAYMOBIL, NERF, Steps en meer......

12. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik geef mijn geld ook liever uit aan echte Duplo. Wij hebben vorig jaar zo'n huisje van Hello Kitty van nepduplo gekregen en daar zijn al diverse dingen van stuk. In de vijf jaar tijd dat we Duplo hebben is er nog niets stuk gegaan.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dit...

Wij hebben van vrienden een setje nep-duplo gekregen (weet niet meer welk merk het was, eigenlijk), maar het viel allemaal zo snel uit elkaar, dat we het na 2 weken hebben weggegooid :(

14. prettymum

prettymum Niet meer actief

Kruitvat heeft duplo in de aanbieding...

15. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, hier duplo van hello kitty, ook nep dus en das net zo sterk als echte duplo, zijn al vaker mensen op gaan staan en je ziet en merkt geen enkel verschil.

16. raspberry

Da's de enige die wel goed houdt idd, die hebben wij ook, de hello-kitty. Alle andere zijn echt slapper. Hebben ook wat van Kai-Lan van megablocks en dat is beduidend mindere kwaliteit :(

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    bedankt allemaal
    ben van plan om een duplo trein aan te schaffen, deze moet wel tegen een stootje kunnen want mijn zoontje smijt regelmatig met spullen.
    Ga dus toch maar op marktplaats kijken aangezien er veel negatieve reacties zijn over nep duplo. bedankt

18. raspberry

En anders hier bestellen? Duplo Treinbanen

Heb geen aandelen hoor, maar hier halen wij zelf echt alle lego en duplo, omdat het behoorlijk scheelt :)

19. Hmm.. Voor zover ik kan zien is de dierentuin hier nog prijziger dan hij nu bij de Intertoys is?

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wij hebben duplo maar wij hebben ook deze en die is heel goed! Ik merk.geen verschil en passen mooi op elkaar..

Home page

Deel Deze Pagina