bah bah ben vanaf me zwangerschap tot nu lekker misselijk word er gek van deze zwangerschap is gewoon kei erg ben blij als de kleine er is hoor en heb sow last van maagzuur echt niks helpt bij mij heb nexium tabletten via de huisarts,maar dat hielp heel even wie is er nog meer sow misselijk ensow tijdens heel de zwangerschap
Hoi hoi! IK ben wel nog maar 11 weken zwanger maar ook supermisselijk en overgeven (vooral s middags en s avonds)... Het van HA POSTAFENE voorgeschreven gekregen met goedkeuring van de gyn! Ik gebruik het niet elke dag, maar enkel als ik het echt nodig heb om weg te gaan of zo maar het werkt wel echt! Gember zou ook goed helpen, ga ik morgen eens achter kijken in een natuurwinkel...
Wat ontzettend vervelend voor je zeg Knuffel! Heb je geen andere medicijnen van je huisarts gekregen? Moet je ook veel overgeven of valt dat mee?
nee overgeven helemaal nie wel het gevoel zeg maar dat het naar boven komt nee heb alleen die nexium tabletten gehad
Ik heb het tot 26 weken gehad de misselijkheid en spugen. Mijn verloskundige had ook gestudeerd voor homeopathie tijdens de zwangerschap. Ik heb toen van haar een pilletje (korreltje) gehad, mocht 3 uur niet eten en drinken erna, maar die heeft mij heel goed geholpen. Eindelijk kon ik weer eten en eten klaar maken.
ik denk dat ik morgen ff idd de vk bel en vraag of zij iets weten tegen die misselijkheid en maagzuur ach ja nog ff volhouden haha