bah helemaal over de zeik

Discussie in 'De lounge' gestart door Natasja, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Meiden,

    nou wat heb ik een pech deze week... vandaag weer... voelde me vanmorgen al helemaal niet lekker, heb zware verkoudheid en ben echt heel moe, maar goed... ik wilde toch lesgeven...vanmorgen stap ik in de auto. handrem er af en wegrijden... ik denk huuuuh? lijkt wel of de handrem er nog op staat. heel vreemd... op een geven moment wil de auto niet meer... ik zet dat ding bij een tankstation, handrem... huh?? dat ding is helemaal lam! aantikken geeft al het lichtje van handrem zit er op... grrrrr ik mijn man belllen... wat moet ik doen... ben echt een auto kneus.. heb ook nog maar een half jaar mijn rijbewijs. hij ging voor mij aan de slag... ik half in paniek... ik heb namelijk een angststoornis... 1 van mijn grootste angsten is met het openbaar vervoer... dat moest ik dus doen om op school te komen... met de bus... de reden dat ik mijn rijbewijs heb gehaald is omdat ik dus nooit meer met de bus wilde...ik moest dus eerst rustig worden... was dus niet al te ver van huis dus heb de auto in zijn 2 terug naar huis gekregen..inmiddels was ik half over de rooie, niet door de auto maar door de bus...ik probeer school te bellen, telefoon net op school er uit.. kan dus niemand bereiken. ik paar mobiele nummers van collega;s geprobeerd maar ja die staan allemaal voor de klas. Uit eingelijk kreeg ik de roostermaker te pakken.. k uitgelegd over de auto.. maar ik wilde wel naar school, dus ik zei niks over de bus.. (niet iedereen weet er genoeg van om dat te begrijpen) ik bellen bellen en nog eens bellen, niemand kan me brengen en mijn man weet niet goed hoe hij mij moet helpen dus die zegt helemaal de verkeerde dingen... ik janken hahahaha nou ja.. nu heb ik een gezicht van her tot tokio.. ik zie er niet uit...
    Inmiddels zit ik nog thuis, want ik durf voor geen goud in die bus... alleen kan ik school niet bereiken.. heb 2 directie leden die weten wat er speelt, een mail gestuurd maar geen reactie...
    ik voel me zo dom... maar ik kan het gewoon niet...
    Nu moet ik zo maar even bellen naar die roostermaker... ik moet maar zeggen dat het me niet gaat lukken.
    Bah.... ik voel me zwaar klootje...
     
  2. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi hoi

    Wat heb jij een pech dag vandaag!
    Kan je niet met ander vervoer naar school inplaats van de bus?
    een fiets ofzo of is dat veelste ver?
    Als je een angst heb voor de bus hoef je je er toch niet voor te schamen iedereen is wel ergens bang voor hoe raar het ook is:)
    Ik heb er ook een hekel aan om met de bus of tram te gaan maar soms moet het wel.
    Heb je wel eens met een profesioneel iemand gepraat over je angst?
    Mischien helpt diegene je er over heen want ik denk dat het soms wel noodzakelijk is om van het openbaar vervoer te gebruiken.
    Nou als je er eens een keer over wilt praten kan dat natuurlijk hier op de site mischien kan iemand je hier helpen maar als je er liever niet over wilt praten is ook natuurlijk oke :)
    ik hoop dat alles goed met je komt.
    dikke kus en knuffel van mijn ;)
     
  3. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Natasja,

    Je hebt inderdaad wel een mega-pechdag. Zo gaat alles écht tegelijk mis! De auto, de bus, de telefoon....
    Hopelijk kom je de rest van de dag wat beter door.

    Mriek
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Joella,

    Nee de bus is de enige optie.
    Ik heb inderdaad bij een psycholoog gelopen en heb ook al 3 jaar medicijnen geslikt hiervoor (daar ben ik dus nu vanaf omdat ik zwanger wil worden) Ik kan me angsten verder heel goed bedwingen, ik kan er dus mee omgaan, maar de bus...
    Ik ben al die jaren gewoon met de bus gegaan, nou ja gewoon... elke ochtend misselijk de bus ini van de angst en dan moest ik op school echt even bij komen... erg rot. je begrijpt, er is al vanalles aan gedaan.
    Ik zou best met de bus kunnen, als ik er op voorbereid ben. Zo van over 2 dagen ga ik met de bus.. dit soort situaties kan ik dus niet handelen.

    groetjes
     
  5. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hallo

    nou het is helemaal niet raar hoor zoals joella al zegt iedereen is wel ergens bang voor! wat ik wel raar vind is dat er niemand verder van school te bereiken is of nog niet reageert, maar jij doet je best dus aan jou ligt het niet, hopelijk heb je snel iemand van school te pakken!

    groetjes Femmy
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou, Ik heb school net te pakken gehad... telefoon was inderdaad kaduuk. Mijn adjuct snapte het, ze las op hetzelfde moment mijn mailtje en zei gelijk.. ik loop gewoon even naar beneden en laat de klassen uitroosteren,komt goed...

    Daar loop ik me dan helemaal over op te fokken.. ik weet gewoon dat ze het wel begrijpen maar ik wilde gewoon naar school..

    pfff ik ga even lekker onder de douche en even rustig aan doen...
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ach meid toch,

    Helemaal niet raar hoor van de bussen, ik zelf ook met sommige dingen n paar dagern waarschuwingstijd nodig.

    Fijn dat ze dat op school ook snappen.


    Eerst lekker weer bij komen en hopelijk is je autootje weer snel gemaakt.

    groetjes Jodi
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hè Natasja ..... wat een kutdag (sorry voor de uitdrukking :oops: ) voor jou vandaag. Je hebt van die dagen! Wat betreft je angst voor de bus; ik denk dat iedereen wel een angst heeft. Ik zie bijvoorbeeld dat je voor de klas staat. Nou ik zou dat nooit kunnen! Ik heb angst om voor grotere groepen te spreken. Soms moet je je beperkingen maar gewoon accepteren, denk ik dan maar. Ik zeg altijd: "Ik heb weer andere kwaliteiten".
    Hopelijk is morgen weer een leuke dag!
    Groetjes, Gina ;)
     
  9. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Je hebt soms van die dagen....Misschien als je het van de positieve kant ziet? De zon schijnt, je was al verkouden, lekker kopje thee, slaapzakje, boek/tijdschriftlaptop/dvd....en dan lekker op de bank een dagje niets doen. Komt je nu zo aanwaaien en wie kan dat niet af en toe gebruiken :)

    Liefs, Carlijn
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dank je wel meiden!!

    tja inderdaad, ik ga lekker onder een dekentje, bakkie thee en een stapel boterhammen (hahahah heb dus van al het gedoe nog niets gegeten)
    Beetje een baaldag...

    Ben ook echt doodmoe nu...

    bedankt voor jullie begrip...
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He Natas wat rot zeg.
    Ik wil je wel een tip meegeven.
    Zet nooit je handrem erop als het gaat vriezen.
    Die vriest dan vast en doet niks meer.
    Je auto staat dus continu op de rem.

    Misschien handig voor de volgende keer ;)

    Hoop dat je zo een beetje rustiger wordt.
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He balen meis!! Lekker ff relaxen nu en dan komt het allemaal weer helemaal voor de bakker!
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Probeer nu in ieder geval te genieten, van je verdere dag!!! Hoop dat de auto gauw weer klaar is en dat je gewoon weer met de auto naar je werk kan!!!

    Liefs Carry
     
  14. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Pff, wat een dag zeg! Hopenlijk kom je weer een beetje tot rust.
    Ik wil je niet opfokken hoor, maar wat ga je morgen doen?
    Sterkte ;)
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Mirna,

    ben morgen vrij hahahahah dus dat komt goed uit...
    Mijn mannetje heeft ook vrij genomen en die gaat zorgen dat de auto naar de garage komt en dat ik een andere auto mee krijg..
    Maar anders had ik met mijn collega mee kunnen rijden (die was vanmorgen al op school vandaar)

    groetjes
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    he bah wat een gedoe Natas.
    Blij dat je de school eindelijk kon bereiken , en dat ze zo begripvol zijn!
    Dat zie je ook niet vaak.

    Ik hoop dat die auto morgen snel gemaakt kan worden voor je.

    Dikke knuffel van mij
     
  17. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Natasja .
    Wat heb jij weer een lekkere ochtend achter de rug :(
    Vind het trouwens helemaal niet raar hoor van die bussen angst .
    Ik heb wel van vreemdere angsten gehoord , daar is dit helemaal niets bij .
    Maarrrrrrrrrr , je hebt wel een extra vrije dag voor de boeg :)
    En die kan niemand je meer af pakken , heerlijk toch ?
    Probeer het positieve hier van in te zien en lekker van je dag te genieten ;)
    Gebeurd tenslotte niet elke dag dat je een vrije dag krijgt van het "lot" :)

    Groetjes Joyce
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Bah bah en nog eens bah.

    Soms zit het mee en soms zit het tegen en als het dan tegen zit dan zit het vaak ook goed tegen. Was het ook maar eens andersom dat als het mee zit dan het dan ook goed mee zit maar da's vaak niet het geval.

    Probeer maar lekker te genieten van je dag en morgen ga je er weer met frisse moed tegenaan. Regelmatig heb je ziek voor de klas gestaan terwijl je eigenlijk in bed hoorde te liggen dus dit moet een keer kunnen, toch? Precies!

    Lotte.
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahah hoe raad je het zo...
     
  20. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    he bah.. wat vervelend!!!! geniet nog lekker van je dagje vrij!!! morgen is er weer een dag!
     

Deel Deze Pagina