In Zutphen ja? Nou dan heeft de goede man momenteel vermoedelijk de tijd van zijn leven. Er zijn in augustus bovengemiddeld veel vrouwen uitgeteld in Zutphen. Dus hij hoeft niet veel te doen om een (hoog)zwangere vrouw tegen te komen....
dan heeft ie misschien zijn "werkgebied" uitgebreid van Doetinchem naar Zutphen? Zo ver is dat ook niet van elkaar af. En als meer mensen geklaagd hebben in D, wil hij het misschien ergens anders "proberen". Wel echt creepy, ik denk dat mijn man hem een dreun verkocht zou hebben hahaha
Zo! Daar was ik! Dinsdag ben ik met een sneltreinvaart bevallen van onze dochter Elin! Vergeleken met m'n eerste bevalling is deze goed gegaan (wel 2 liter bloed verloren, maar dat is niets vergeleken met de vorige keer). Voel me goed, maar wordt steeds terug gefloten door de kraamhulp. Die ziet volgens mij het liefst dat ik de hele dag in bed lig! Sinds gisteren zijn we ook thuis en onze kleine meid doet het geweldig! We moeten haar voor elke voeding wakker maken, we mogen de voeding nu ophogen (flesvoeding, want borstvoeding werd hem niet, wat een hel . Mevrouw heeft zo'n enorme zuigkracht dat ik bij de eerste keer aanleggen al tepelkloven had. En dat terwijl ze helemaal goed aanlag. . Dus voor ons beide was het beter om flesvoedingen te geven, want zo konden we niet genieten.) Grappig dat er gezegd wordt dat jullie die man "herkennen". Had er niet eens meer aangedacht!. Dit was trouwens bij de Rozengracht in Zutphen (bibliotheek), maar dat is niet ver van het Mirroterein af. Volgens mij was hij ook niet helemaal goed...
Wat grappig, want dinsdag was het zo druk in het ziekenhuis dat er 11 bevallingen zijn geweest! Normaal zijn dit er 2 of 3 zei de verloskundige. Ze waren bij mij net op tijd om ons meisje op te vangen, anders had ik haar er al uitgeperst met alleen m'n vriend en de verpleegkundige!
Wat een freak zeg! Ik zou idd ook wel eens een seintje geven aan de politie. Beter voorkomen dan genezen nietwaar? Onlangs ook zoiets meegemaakt, lang niet zo creepy maar toch. Ik was op een trouwfeest, sta ik daar met mijn toch wel al duidelijke zwangere buik een praatje te maken met mijn vriendin wanneer plots een kerel in mijn achterste nijpt... Jakkes! Misschien had hij niet gezien dat ik zwanger was van langs achter, haha zal die wel geschrokken zijn dan
Hier in R'dam vroeg er eentje of ik nog opzoek was naar een vaderfiguur die voor ons kon " zorgen" ... Leuke zin natuurlijk maar jullie moesten die grijns op zn kop zien.. Begrijp nie wat r zo aantrekkelijk aan een waggelende hoogzwangere vrouw..
heeeyy moonlight159 Gefeliciteerd!!!!...als ie gek is op zwangere vrouwen dan heb jij er nu geen last meer van ...ik hoop hem niet te zien nu ik ook zwanger ben