Bailey Jules ons meisje, is Geboren

Discussie in 'Geboren' gestart door cass001, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Mijn bevallings verhaal.

    Ik zou 19 september uitgeteld zijn. Zwangerschap was goed, niet veel kwaaltjes. Met week 34 krijg ik wel een vreemd gevoel over me, leek wel of het niet goed zat in buik. (moedergevoel?) Heb het met de VK en man over gehad, maar dacht dan, achja heeft iedere as. moeder mischien. Had wat eiwit in Urine, Bloeddruk verhoogd en minder leven, maar al met al toch niet voldoende om naar de Gyn doorgestuurd te worden.

    Zaterdag 12 augustus jl. Ik sta op mijn gemak behang af te krappen in ons nieuwe huis. Ik was toen 34 weken en paar dagen. Was rond 14 uur. Ineens voel ik wat lopen, ik kijk en zie gewoon een plas helderrood bloed op de grond liggen. Schrikken, meteen VK gebeld ze zou naar ons oud adres komen, 5 minuten later was ze er. Ze checkte het hartje, was goed. Maar zoveel bloedverlies, dat moest in het ziekenhuis worden nagekeken. 5 minuten later in het ziekenhuis aan CTG gelegd, bloed prikken, bloeddrukmeter, echo, inwendig, het hele ratteplan. Na een kwartiertje, zag je de hartslag afnemen, viel ooit weg. Ook mijn bloeddruk ging in no time naar 237/180 , ik voelde er niks van, maar ineens begon de Gyn te rennen. Hij wist het, de placenta was losgelaten, hij zei, schrik niet. we gaan nu met spoed naar de OK voor Keizersnee, ze moet gehaald worden. Ik snapte er niks van en zei, kan het niet maandag, mijn hond zit allang alleen :rolleyes: Met 100km per uur ging mijn bed over de gangen en overal zag ik mensen, het team van 15 man stond al klaar en kreeg de ruggeprik. Daar voelde ik niks van, 15 minuten later was ze er, ze huilde een beetje en iedereen begon te juichen dat ze nog leefde. Dit geval komt weinig voor en 99% loopt anders af. We hadden een engeltje op onze schouder. Haar apscore was 9/10/10 en ze ademde zelf. Was wel maar 1570 gram. Ik heb nog 1 dagje kritiek gelegen met bloeddruk maar ben toch als een kievit hersteld.
    Onze Bailey doet het goed, iedere dag met kleine mijlpaaltjes, lekker buidelen met mama en vandaag voor het eerst de fles. We zijn zo gelukkig dat het goed is afgelopen en alles mee zat.

    gr. cassandra
     
  2. Niet meer actief

    gefeliciteerd met jullie meisje zeg! Poeh wat een bevalling en een naar einde van je zwangerschap, ik hoop dat je snel opknapt en kunt genieten van jullie dochter!

    Groetjes ANnemarie
     
  3. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Cass,

    Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet maar van je kleine meid !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  4. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd met jullie kleine mooie meisje!!!
    jeetje wat een verhaal zeg, dat is schrikken!!!
    maar goed dat de gyn. zosnel gehandeld heeft!!!
    liefs van bianca
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jullie hadden inderdaad een engeltje op je schouder zeg. Jeetje, wat een verhaal. Gelukkig is het toch goed afgelopen. Gefeliciteerd met jullie dochter en ik hoop dat ze snel naar husi mag.
     
  6. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wat een verhaal zeg!!
    gelukkig gaat alles goed!
    van harte proficiat met jullie dochtertje
    liefs elfje
     
  7. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    pff dat was effe schrikken ik wist niet eens dat dat kon van de placenta... je hebt niet 1 engeltje op je schouder maar wel 10... gelukkig is ze gezond en geniet er van.. is ze al thuis?
     
  8. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wat een verhaal!
    Ik ben blij dat alles toch goed is gegaan!
    Geniet van de kleine meid! :D
     
  9. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Cass, nogmaals Van Harte Gefeliciteerd !
    :D :D :D
     
  10. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nou nou dat is niet niks. Al met al gelukkig een goede afloop.
    Gefeliciteerd.

    Kwebbel
     
  11. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor jullie dat alles toch goed is afgelopen.
     
  12. Niet meer actief

    Sjee, dat zal wel schrikken geweest zijn. Ik heb de foto's gezien, jullie kleintje heeft een vechterskoppie. Mooie sprekende ogen, dat moet wel goed komen!

    Geniet van je meisje!
     
  13. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Jeetje daar schrik je toch wel van :(

    Gelukkig dat alles goed is nu!
    Gefeliciteerd en geniet lekker van je kleine meid!!!
     
  14. Mirre

    Mirre Fanatiek lid

    4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Pfff dat was schrikken geblazen, maar gelukkig is alles goedgekomen!!!!
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje Bailey!!
    Gelukkig dat je zelf vrij snel goed hersteld bent en jullie dochter het ook goed doet.

    Liefs, Mirre
     
  15. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje meid dat is echt schrikken. Idd een engeltje op je schouder gehad.
    Heel erg gefeliciteerd met je dochter en ik hoop dat jullie beide snel de oude zijn!

    Liefs Senseemillia
     
  16. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    'Ik snapte er niks van en zei, kan het niet maandag, mijn hond zit allang alleen'


    hahahahahahahahahahhahahaha voordat ik je ga feliciteren moet ik even heel hard lachen...ik vond deze opmerking zo komisch..zoiets achterlijks zou ik nou ook zeggen op zo'n moment :p

    Van harte gefeliciteerd..echt een klein wondertje dus..en wat een geluk dat ze zo snel gehandeld hebben...!!
    Geniet van je dochtertje..!
     
  17. klaasje9

    klaasje9 Actief lid

    3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    wow zeg, das tog even schrikken dan!!!! nogmaals heel erg gefeliciteerd, en wat een mooi meisje, en ook erg mooie naam!!
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jeetje, ik schrik ervan zeg!

    Jullie hebben echt een hele goede engel op jullie schouder als 99% normaal niet goed afloopt, wat zouden jullie geschrokken zijn :(

    Maar gelukkig dat alles helemaal goed is met jullie meisje Bailey!!!
    Wat een vechtertje is ze!

    Geniet lekker van haar, het is jullie echt gegund!!

    En mooie foto's, wat een wijs koppie heeft ze...mooi :D

    Liefs
     
  19. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik kreeg tranen in m'n ogen toen ik je verhaal las. Gelukkig is alles nog goed afgelopen en een dikke proficiat met jullie dochtertje!
     
  20. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Wat ben ik blij voor jullie dat het zo goed is afgelopen!
    Gefeliciteerd met de kleine meid!

    Ze is een prachtig kindje!
     

Deel Deze Pagina