Balayage of Ombre, wie heeft het in haar haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoIn, 14 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tja, en soms wil je gewoon iets anders met je haar!

    Mijn haar is bruin met slag. Nu Tot over mijn schouders met wat laagjes. Van nature wat droog daarom vrij recentelijk laten knippen.. flink stuk eraf.

    En nu zou ik er graag iets van balayage in willen maar ben ook bang dat mijn nu zo zachte haar toch weer droog wordt.

    Wie heeft ervaring hiermee?
     
  2. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.743
    462
    83
    Ga naar een goede kapper die Olaplex oid gebruikt, dat schijnt echt een wondermiddel te zijn wat betreft blonderen (het zorgt ervoor dat je haar daarna nog steeds zacht is).
     
  3. frannie82

    frannie82 VIP lid

    28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Toevallig gisteren voor het eerst laten doen.
    Van donker boven tot super licht in de puntjes.
    Heb ook slag en met gebruik van een diffuser krullen
     
  4. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dank noelle! Keep it in mind!

    Ziet er mooi uit frannie!
    Ik zou het nog iets lager willen denken ik. Nadeel is dan natuurlijk wel dat het eerder uitgroeit...
     
  5. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb een balayage en.mijn kapster gebruikt Olaplex. Het is echt heel zacht!
    Ik ga naar kapsalon Blur. Kirsten Alacali kleurt mijn haar. Zij heeft dit jaar ook de coiffure award gewonnen met haar man. Aanrader als je een beetje in de buurt woont.
     
  6. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Al een tijdje terug, heb inmiddels weer highlights maar wil dit zeker nog een keer weer!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      17
  7. Amare

    Amare Niet meer actief

    Dit wassie bij mij
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      12
  8. Noenoe

    Noenoe Bekend lid

    14 okt 2010
    878
    31
    28
    Midden-Nederland
    Wauwie wat mooi! Prachtig!

    Waar heb je dit laten doen als ik vragen mag?
     
  9. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mooi meiden!
    Hoe is de kwaliteit van jullie haar nu?

    Blur? Waar is dat?
     
  10. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Enschede
     
  11. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dankjewel! The proof groningen. Zij werken ook met olaplex.

    De kwaliteit van mijn haar is matig, ik heb erg droog haar en het blonderen doet het natuurlijk ook niet goed. Maar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd wel mee valt, ik probeer het niet teveel te föhnen en stijlen en genoeg verzorgende producten te gebruiken.
     
  12. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heel mooi.

    Omdat er al een flink stuk van mijn haar af is vind ik het ergens een beetje eng. Want als het echt stuk gaat blijft er weinig over :D
    Haar kwam altijd Tot mijn taille. Nu net over mijn schouders.
     
  13. Amare

    Amare Niet meer actief

    Mijn haar is niet stuk gegaan, maar was echt niet zo zacht meer als voorheen.. Nu is het er inmiddels uitgeknipt en het is weer heerlijk zacht!
     
  14. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb een paar dagen geleden hierover een topic geopend "hoe lang haar gezond houden". Ik heb haar tot halverwege mijn rug, in maart lichtblonde balayage laten zetten. Helaas is mijn haar dus wel kapot. Het is touw geworden. Dat gebeurde niet meteen. Ik kreeg het advies regelmatig met zilvershampoo te wassen, omdat ik van nature al blond ben en de balayage snel gelig werd. Na het wassen met zilvershampoo merkte ik al wat een enorme klitten dat gaf. Kreeg het nauwelijk utgekamd, ook als ik daarna een masker gebruikte.
    Mijn haar werd echt droger. Helaas legde ik niet direct het verband, tot vorige week. Inmiddels andere shampoo, maar het leed is al geleden.
    Morgen gaat er zo'n 15-20cm af. Twee jaar sparen voor **** dus.
    Maar vlg mijn kapper is het kapotte stuk niet meer te redden. Gespleten, pluizig en het blijft rechtop staan als ik het vastpak. Enige optie was de hele balayage erafknippen.

    Ik baal enorm, maar zie het ook als kans om een nieuw kapsel te proberen. Ik ga voor een "rommelige korte bob met laagjes". Bovenin is mijn haar nog wel glanzend en gezond.
     
  15. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Spannend, succes! Plaats je even een foto vh resultaat? Ben erg benieuwd
     
  16. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik had het gelezen lumiere! Daarom waas Ik zo benieuwd hoe anderen dat ervaren.
    Mijn haar is al zo snel droog terwijl ik nooit föhn bijvoorbeeld.

    Klinkt heel leuk lumiere! Ben ik benieuwd naar het resultaat!
     
  17. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Er is veeeeeel af!! Je ziet de bovenste blonde balayageplukken nog wel, die zijn wel soepel.
    Vond het echt niet leuk bij de kapper. Mijn kapster is erg luidruchtig en alles gaat bij haar op volume 10, dus ook dat ze 20cm eraf ging knippen. Gevolg: de hele salon draaide zich als ramptoeristen naar me toe om dat te bekijken. Terwijl ik 2 jaar heb gespaard op mijn haar, dat nu dus kapot is (door dezelfde kapper, plus de zilvershampoo)
    Ik heb gezegd "sorry, ik vind het niet prettig dat jullie me allemaal zo aanstaren, ik sta niet graag in zulke belangstelling".
    Kapser begreep de hint, want ze heeft geen woord meer gezegd. Ik was blij dat de stagiaire me kwam fohnen en zei dat zij dat ook niet leuk zou vinden.

    Maar....ik ben wel heel blij met het resultaat!!
    Hoewel ik wel op zoek ga naar een andere salon ;) in de toekomst
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.406
    4.729
    113
    Staat je goed Lumiere! Ik vind het heel leuk geworden! :)
     
  19. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.632
    21.128
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Vind het erg mooi zo Lumiere!

    Ik snap persoonlijk zo'n balayage niet. Vind het eruit zien of je gekleurde haar is uitgegroeid. En daar betaal je dan zoveel geld voor :)
     
  20. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Leuk, je nieuwe kapsel!! En heul vervelend, dat soort luidruchtige mensen. Zo hebben wij hier een doktersassistente die alles herhaalt op volume standje luidspreker..
     

Deel Deze Pagina