Buik weg?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Buikje0, Mar 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen:),

Ik heb de eerste weken echt een bolle, opgezette buik gehad, alsof ik een paar maand verder zou moeten zijn. Ik weet dat dit puur komt door de hormonen, maar mijn buik is nu bijna helemaal verdwenen. Betekend dat dat de hormonen minder zijn en dat het niet goed zit? Of kan dit ook andere redenen hebben? Maak me er best wel druk om.

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier ook hoor. Volgens mij komt dat omdat je darmen weer een plekje hebben gevonden. Dat was waar je in eerste instantie een buikje van had. Wanneer heb je je eerste echo?

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat dat blijkbaar gewoon normaal is. Was er in het begin zo zeker van dat het dit keer goed zat, maar nu komt de onzekerheid. Ik heb volgende week donderdag de eerste echo. Jij al een echo gehad?

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Sluit ik bij aan ;)

5. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het tot 10 weken meestal je darmen als je dikker word.

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Hier met zoonlief ook gehad, en die is inmiddels alweer 18 mnd. Succes met de echo volgende week.

7. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat fijn om te lezen allemaal. Bedankt voor de reacties!

Mijn darmen zullen dan wel een ander plekje gevonden hebben.

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, ik heb al drie echo's gehad doordat ik bij de gyn loop. Maandag de vierde. We hebben het hartje ook al gehoord. Ben nu wel weer zenuwachtig hoor.

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,870
    113
    Female
    Is in het begin een darmen buikje. De eerst 10-12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambeen ;)

10. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    In het begin kon het bij mij per dag verschillen. De ene dag vreselijk opgezette darmen, de volgende dag niets. Had er misschien ook mee te maken wat ik had gegeten. Ik reageerde nogal heftig op van alles en nogwat.

Als het buikje wat je rond 16 weken of zo hebt in eens verdwijnt, dan zou ik me zorgen gaan maken. ;) nu niet.

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Darmen! Ik dacht eerst ook al een buikje te hebben (ben vrij slank dus viel wel op) maar echt darmen want rond week 9-10 werd dat minder en nu zie ik echt de bolling komen van een beginnend buikje :) Geen zorgen dus, helemaal goed!

12. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik maakte me met 7 weken ook al druk om die buik, hoe lang kan ik het nog verbergen (voordat t grote nieuws bekend gemaakt mag worden), maar met week 8 verdween het opgezette weer en nu (10 weken) zie je er nog niks van :)

13. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Grappig dat meer mensen dat dus ook hebben, ik kan het me totaal niet herinneren van de eerste. Misschien had ik toen nog buikspieren? Haha:p

14. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

Oct 12, 2010
    121
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik had de eerste weken echt een dikke buik. Met 11 weken verdween mijn buik en ben nu bijna 16 weken en mijn buik is nog steeds niet te zien. Je zou niet zeggen dat ik zwanger ben en niemand heeft t door dat ik zwanger en.

Share This Page