Bambino (Kruidvat) kinderstoel; welke stoelverkleiner?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dat vraag ik me dus af. Ik heb een Bambino stoel bij Kruidvat gekocht en ik vraag me af welke stoelverkleiner daarin kan/moet. Heeft er iemand ervaring mee? Die dingen zijn trouwens vreselijk duur, als er iemand een tip heeft waar ik goedkope verkleiners kan vinden, hoor ik het graag!

    Vinden jullie trouwens ook dat het "vastbindmechanisme" van die stoel (vooral het riempje tussen de beentjes, zit gewoon met een moertje vast onder het blad?) er wat slapjes uitziet?
     
  2. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    hoi hoi,
    ik heb de stoel verkleiner bij de prenatal gekocht(8,99)
    was wel aanbieding .
    normaal zijn ze 12 ,99
    heb de stoel voor de rest nog niet echt goed bekeken.
    heb hem ook nog niet nodig :)
    hebben hem gehad van mijn nichtje,lief he?
    maar zal hem eerdaags een s tevoorschijn toveren en kijken naar het riempje.
    groetjes
    diana
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    die stoel hebben wij ook! daar hebben we gewoon ene prental stoelverkleiner in zitten, gaat perfect hoor!
     
  4. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook een stoelverkleiner van Prenatal! Past prima icm met kinderstoel van het Kruidvat!
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ze zijn nu bij Gardo in de aanbieding, met zo'n kroontje, € 9,99. Maar wie weet zijn ze bij Prenatal wel standaard goedkoper. Weet ook niet of ze passen.
    Ik ben zelf ook op zoek naar zoiets voor de Tripptrapp kinderstoel, die krengen zijn normaal 30 Euro, dat ga ik er niet voor uitgeven, dus als iemand daar een goedkopere oplossing voor heeft, hoor ik het graag :D . Zag er wel eens eentje bij Leen Bakker voor 5 Euro, maar die had zo'n lelijke kleur.
     
  6. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zelf een stofje daaroverheen maken? Ik heb ook al een badstof hoesje voor mijn TrippTrapp stoelkussen gemaakt.
     
  7. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ken ook iemand die die Kruidvat-stoel heeft en daar zit idd een verkleiner van de Prénatal in.
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, ik denk dat ik volgende week maar een lapje op de markt haal, stukken goedkoper en kan ik nog uitzoeken helemaal naar mijn zin. Mag mijn man mooi naaien, want die kan beter met de naaimachine overweg dan ik :) .
     
  9. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heeey ik heb ook zo'n stoel
    ik had zon groene gekocht bij prenatal voor 10 euro
    is zo'n hele dikke
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook de bambino kinderstoel en n prenatal stoelverkleiner (idd toen in de aanbieding) er in. Moet er wel bijzeggen dat als je kleine nog niet zo goed zelf kan zitten, dat de stoel dan nog wel te groot is zeg maar. Sinds anderhalve maand zit Justin heel goed zelf en gaat dit beter.
     
  11. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Uh wij gebruiken er helemaal geen verkleiner in.
     

Deel Deze Pagina