Bandenpijn of bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jenny, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Ik ben 15 weken zwanger en voel al enige weken pijn als ik over hobbels fiets en af en toe ook als ik ga zitten. Nu is dat de laatste week verergerd. Het doet bijna constant pijn, bij het gaan zitten, bij het gaan staan, bij het fietsen. het doet dan echt pijn in mn onderbuik. het straalt verder niet uit naar mijn benen ofzo.
    Is dit nou bekken of bandenpijn? Ik heb informatie opgezocht op het internet, maar kom niet veel verder. Zou ik er nu alleen maar meer last van krijgen of kan het ook weer overgaan?
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
    Alvast bedankt.
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Het klinkt als bandenpijn maar de diagnose is lastig te stellen via de computer.
    Houd het even in de gaten is het zo dat het verergert of het gaat je hinderen in je activiteiten gedurende de dag. Ga dan eens langs een fysio voor advies. Je mag hier zonder tussenkomst van je verloskudnige of huisarts naar toe.
    Neem voldoende rust en stop met de desbetreffende activiteit als je pijn hebt of krijgt.
    Luister goed naar je lichaam!

    Imke
     

Deel Deze Pagina