Bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanneke, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wanneer begint (of kan het beginnen) bandenpijn? en wat voel je precies?

    groetjes
    Sanneke
     
  2. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik dacht dat ik menstruatie-pijnen had en ben dan ook (uit angst) naar de VK geweest (dit was zwangerschap van mijn dochter met 18 weken ongeveer). Het waren mijn banden.
    Deze zwangerschap heb ik het al veel eerder, volgens mij begon het al met week 12 of zo!
    Het kan behoorlijk pijn doen, vooral onderin je buik.
     
  3. MissMac1973

    MissMac1973 Actief lid

    3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik heb deze zwangerschap voor het eerst last gehad van bandenpijn... in eerste instantie dacht ik dat mijn buikspieren scheurden ofzo.. Ik was een week of 11-12 zwanger, lag in bed en kreeg een hoestbui.. ik wist niet wat ik voelde...Wat een K** gevoel zeg, vreselijk..

    En gevoel of mijn buikspieren scheurden en vervolgens beurs waren.. want ja.. een goede hoestbui als je snotverkouden bent is ook niet na 1 kuchje over...

    Voornamelijk had ik er last van bij onverwachtte bewegingen waarbij je je buikspieren gebruikt... en dát zijn er dus best veel... ;) Het minste last had ik er van als ik mijn buikspieren niet gestrekt had, liggend zegmaar, maar 'ontspannen' had (zittend)..

    Draaien in bed bijvoorbeeld... niet fijn.. enz enz.
    Je kan er behoorlijk last van hebben, maar het werd bij mij iig op den duur gelukkig veel en veel minder..

    Ik vond het trouwens helemaal niet op ongesteldheidspijn lijken hoor, dat is meer een krampig gevoel midden onder in je buik.. dit zat veel meer aan de zijkanten richting taille...

    Groet Hilde
     
  4. biancaatje

    11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    ik merkte het laatst al ben nu 10 weken zwanger van de derde en ja dan ga je die dingen toch eerder merken... ik heb het meer naar mijn liezen toe maar inderdaad als je hoest of iets dergelijks...
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb wel soms dat het lijkt of me buik elastiek is waar aan getrokken word.
    of het ook iets met banden pijn te maken heeft geen idee
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb de hele zwangerschap al last van bandenpijn.
    Vooral aan de linkerkant. Het begon bij mij al met een week of 6 geloof ik.
     

Deel Deze Pagina