bang en driftig na verhuizing en ziek zijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hansje123, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

    Hansje123 Bekend lid

    3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik heb een vraagje of mensen dit herkennen. Wij zijn twee weken geleden verhuisd. Mijn zoontje is 9,5 maand en is een week tijdens de echte verhuizing uit logeren geweest bij opa en oma. Dat ging allemaal goed. Toen we helemaal over waren kwam hij terug. Hij ging gelijk slapen in zijn nieuwe kamer. Geen probleem, maar 2 dagen daarna werd hij heel erg ziek. Hij kon niets binnen houden overgeven en diaree. Heeft een week geduurd, na een bezoek aan de huisarts en medicijnen. hij heeft een week bijna alleen maar water gehad. Andere dingen gingen er gelijk weer uit. Wel kregen we het advies om Opvolgmelk Soya te geven tijdens die periode. Hij is nu er helemaal bovenop. Maar hij is wel veranderd. Hij heeft enorme huilbuien en lijkt niet tevreden. Als hij wakker word lijkt het alsof hij heel erg bang is en wil niet bij ons in bed of iets. Alleen maar rondlopen met hem helpt. En eten geven ook. Het lijkt alsof hij nu de hele dag wil eten. Ik geef hem momenteel nog de Soya omdat deze bus nog niet op is. Maar krijg nu bijna het gevoel dat hij daar helemaal geen voldoening uit haalt (daarnaast uiteraard ook zijn boterham en warm eten).

    Hij heeft natuurlijk twee moeilijke weken gehad voor zo'n klein mannetje. Maar normaal was hij zo lacherig en nooit zeurderig en nu kan hij er echt in blijven hangen, dat ik me echt zorgen maak.
    is er iemand die ook maar iets van deze dingen herkend. De verhuizing, de voeding, het ziek zijn??? Of misschien heel toevallig hetzelfde allemaal ook heeft meegemaakt. Kan het een combinatie van alles zijn of kan het aan 1 van deze dingen liggen.
    Ik wil zo graag mijn oude lieve lacherige mannetje terug.:(
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Ooh wat vervelend. Ik zou denken dat het allemaal iets te veel van het goede is geweest en dat het nu vooral nog de nasleep van het ziek zijn is. Ik zou hem zijn gewone eten weer geven, ook al is de bus nog niet leeg. Of om en om. Kijken of het wat veranderd. En als het nog blijft duren, dan zou ik even naar de ha gaan om wat dingen na te laten kijken (oren, keel e.d.)

    Succes!
     

Deel Deze Pagina