Bang voor commentaar op de naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Lovelylonnes, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Al voordat we uberhaupt besloten voor een 3e te gaan, riepen mijn man en ik dat we de naam Bentley zo mooi vonden. Hij past ook nog eens prima bij de namen van mn andere kinderen...

    Echter weet ik gewoon zeker dat er mensen commentaar aan gaan geven, aso naam, kampersnaam, je kent het wel.
    Daarom gaan we twijfelen en zijn we een beetje zoekende, maar vind het eigenlijk zo zonde!
    We blijven terugkomen op deze naam, gewoon omdat we deze zo mooi vinden!

    Wat zouden jullie doen?
    Het is wel een apparte naam, maar geen ikea of kladder ofzo.... ;)

    thanx
     
  2. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    doen wat jullie willen ! :)
     
  3. Aude

    Aude Bekend lid

    8 jan 2009
    776
    0
    0
    Vind het zelf ook een geweldige naam!! Heb hem van het programma tienermoeder op MTV... echt super, alleen ik weet niet of ik het zelf aan zou durven mijn zoontje zo te noemen. Ik weet wat je bedoelt.
    Maar eigenlijk zou ik moeten zeggen gewoon DOEN, als ik zie wat er in de top 10 staat qua namen dan denk ik zo zou ik nooit mijn kind noemen, maar blijkbaar vind de meerderheid van NL dat wel mooi.
     
  4. luusje06

    luusje06 Actief lid

    9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    ik zeg doen waar jij je goed bij voelt als jij het een leuke naam vind moet je je kind die naam geven. en zeker niet denken over wat andere mensen eventueel kunnen gaan zeggen. het is jullie kind toch!
     
  5. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Zo te zien hebben jullie andere kids ook redelijk "amerikaanse" namen en als jullie dat mooi vinden, wat let je?

    Ik zat me eerst ook druk te maken over of de naam die we nu hebben bedacht wel bij ons zou passen of bij het kindje zou passen.. Later bedacht ik me dat de naam niet vormt hoe het kindje is maar andersom ;)
    En je kan nooit een naam kiezen die iedereen in je omgeving mooi vind :)

    Dus als jullie dit willen, gewoon doen!
     
  6. tol81

    tol81 Lid

    7 mei 2008
    16
    0
    0
    als jullie dit een geweldige naam vinden,dan moeten jullie het gewoon doen inderdaad.. Past wel bij de andere namen...
     
  7. loesje1982

    loesje1982 Fanatiek lid

    4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik vind dat t inderdaad mooi bij de andere past, en ook een mooie stoere naam.
    toch snap ik je wel, heb t zelfde met onze meisjesnaam, maar aan de andere kant... de 13e sem in de klas is ook niet wat!
    dus als deze naam steeds weer terug komt, doen, mensen wennen snel aan n naam hoor
     
  8. Natas85

    Natas85 Actief lid

    23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Doen wat jullie willen meis! Tis jullie kindje en "jullie" naam!
    Sch*t aan de rest ;)
     
  9. Nino

    Nino Bekend lid

    1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hele leuke naam... Gewoon lekker doen! En staat inderdaad erg leuk bij de andere.
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik vind het iig een normale naam. Ik hoor heel veel zeggen, het is jullie kindje, maar in sommige gevallen vind ik dat ouders wel wat meer hadden mogen nadenken omdat het gewoon zielig voor het kind is, maar ik vind dit geen gekke naam hoor.

    En ik heb bij kamper naam heel veel associaties, maar bentley zit daar niet bij hoor;) Het past ook bij de rest.
     
  11. fafje

    fafje Niet meer actief

    ik kom uit den haag en er zijn hier heel wat kampers, maar bij bentley dnek ik niet aan hun hoor! :D

    ik vind het zeker wel wat hebben...!

    ik ken ook een meisje die heet Mercedes haha...maar zij is verre van aso..
     
  12. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Thanx voor jullie reacties!
    Dan denk ik dat we eruit zijn! Nu nog een paar maanden wachten tot we het geslacht weten!!
     
  13. Yvon81

    Yvon81 Actief lid

    22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Ik vind het een hele mooie naam en past idd heel goed bij de andere namen. Er zullen altijd mensen zijn die op- of aanmerkingen hebben. Tja, en het gaat er nog altijd om wat jullie ervan vinden!!
     
  14. krullenkop

    krullenkop Niet meer actief

    Gewoon doen wat jullie leuk vinden. Iedereen heeft nou eenmaal een andere smaak.
     
  15. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Tja, ik heb er inderdaad bepaalde asociaties bij (zonder dat ik iemand ken die zo heet).
    Maar als je dat nu al weet, en je kiest toch bewust voor zo´n naam, dan zou je er toch voor kunnen gaan.
     
  16. Sunny1977

    Sunny1977 Actief lid

    19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik zeg: gewoon doen!!:)
     
  17. Missy1985

    Missy1985 Fanatiek lid

    3 okt 2009
    1.009
    0
    36
    Mooi hoor!!
    Helemaal bij de andere 2!
    Je moet doen wat jij wil, er zullen gerust mensen zijn die dat zeggen maar je kan geen naam verzinnen die iedereen mooi vind!
     
  18. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gewoon doen!

    Ik werk bij een autobedrijf die oa Bentley verkoopt, dus daarom zou ik het persoonlijk niet doen;)
    Maar als je er verder niks mee hebt. Ach ja misschien krijg je wat opmerkingen. Maar als je kindje 1x zo heet dat past dat ook gewoon.
     
  19. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wij zitten in precies hetzelfde schuitje. Daardoor alleen zijn we lang en met dubbel gevoel op zoek geweest naar een andere naam... Nu we tegen het eind lopen hebben we besloten het toch te doen. Wij vinden het een mooie naam, en ik weet dat ik er meer spijt van ga krijgen als ik het niet doe dan als ik het wel doe omdat het een zeer ongebruikelijke naam is (in ons land tenminste).

    Ik zeg dus DOEN!
     
  20. Cupcake1

    Cupcake1 Actief lid

    28 mrt 2011
    174
    0
    0
    Ik zou gewoon voor die naam gaan als je die het allermooist vindt! Er is niet een naam op de hele wereld die door iedereen mooi gevonden wordt hoor! Dus je moet gewoon zelf de naam kiezen waar je het meest achter staat!
    Succes iig. ;)
     

Deel Deze Pagina