bang?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natashatje, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    :oops: in de eerste plaats wil ik welk zeggen dat ik mij wat schuldig voel om deze vraag te stellen, na alles wat ik hier lees .
    ik heb erg moet al die meiden te doen .

    maar toch wil ik ze even stellen . ik ben nu bijna 12 weken zwanger , en ben zo bang voor een miskraam . ik slaap bijna niet , en heb altijd nachtmerries over een miskraam . ik heb zo naar gevoel in mijn buik .
    ik voel me wel lekker, maar ik heb het gevoel dat het bij mij niet zal mogen zijn.

    lieve meiden, heb ik nog steeds veel kans op een miskraam nu ik bijna 12 weken zwanger ben?

    succes nog aan jullie allen.
    liefs natasha
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Natasha,

    Meid ik denk dat iedereen bang is voor een miskraam dus zo gek is dat niet, daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen! Kheb hier ook een topic staan, (was dit het dan?) ik heb een geluk bij een ongeluk gehad zeg maar, was zwanger van 2 maar 1 is afgestorven helaas en eindigde in een mk, die had een bloeding in mijn bmond achtergelaten waardoor ik 50% kans had om mijn andere kleinte te verliezen, gelukkig is dat niet gebeurd en gaat nu alles goed! Maar om even op je vraag terug te komen, na 12 weken is het risico heel erg klein tot bijna niets dat je nog een mk krijgt, ik had een verhoogde kans en toen hebben ze ook tegen me gezegt als het met 8 weken nog zit dan is de kans al kleiner, met 10 weken al gering en na 12 weken zo goed als geen kans dat je het nog verliest, dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken! Als het goed is krijg je toch ook een echo rond deze tijd?

    Geniet lekker van je zwangerschap meis!

    liefs Peetje
     
  3. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Wat naar dat je zo bezorgd bent.
    Kun je je zorgen kwijt bij de vk? Die kan vaak heel wat zorgen wegnemen.

    Is het een idee om al jouw zorgen eens op papier te zetten? En dan eens goed met iemand te bespreken? Misschien dat dan de grootste angst een beetje weg is en je wat meer kunt genieten.
    Het zou zo jammer zijn als de hele zwangerschap n het teken van angst staat.
     
  4. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He natasha,

    Ik denk dat je je vragen ook wel moet stellen bij je vk en die kan je dan ook direct gerust stellen.

    Je weet nooit zeker hoe het allemaal gaat lopen, maar ze zeggen niet voor niets dat je meestal moet wachten tot je 12 weken bent voordat je het mensen om je heen kunt vertellen.

    Gewoon lekker genieten van je zwangerschap en alles op je af laten komen en natuurlijk blijven kletsen met ons. :D

    Liefs tiets
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Heb je het hartje misschien al gehoord? Men zegt dat als het hartje eenmaal klopt, de kans op een miskraam enorm vermindert.

    Hopelijk kun je het van je af zetten, en toch een beetje genieten. En ik hoop dat je snel je (eerste?) echo mag krijgen, en dat die de geruststelling geeft waar je zo hard op zit te wachten.

    Groetjes, Wendy
     
  6. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    ja ze, ik heb al 3 echo's gehad. vandaag trouwens de derde.
    was prachtig, kon zo goed dat kleintje zien. en ja, GYn vertelde dat ik nu geen zorgen hoef te maken over miskraam, dat de kans wel heel miniem was. nu lekker gaan genieten

    liefs natasha
     

Deel Deze Pagina