Banner verwijderd?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Omdat de banners van nodapp van een niet beveiligde website worden geladen gaven deze problemen op ons forum. Vorige week hebben we iedereen gevraagd als ze deze banner gebruiken het te vervangen door een andere. Inmiddels heeft een groot deel van de leden dit gedaan. Echter niet iedereen. Daarom hebben we vandaag de overige nodapp banners verwijderd. In sommige gevallen is daardoor alle tekst in het onderschrift komen te vervallen.

    Je kan zelf weer een nieuwe handtekening in je profiel aanmaken. Wil je weer een banner? Dan adviseren wij er 1 van Zwangerschapspagina.nl of Lilypie aan te maken. De banners van nodapp zijn niet meer toegestaan.

    https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/
    https://lilypie.com

    Let op. Gebruikt bij Lilypie geen HTML code, maar de BB code. Die staat op het tabblad 'forums'.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
    Wanda68 en Tulala vinden dit leuk.
  2. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Ik heb deze hele melding niet eerder van jullie gekregen.
    Nu ineens verwijderd
     
    Esila vindt dit leuk.
  3. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het staat bij elke paginaklik helemaal bovenaan als grote melding, ik vind het knap dat daar overheen gelezen wordt. :p
     
    flowertje36, Vaasje, Zuul en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Bij mij niet hoor Micchan ‍♀️
     
  5. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Het stond hier ook heel groot. Maar nadat ik zelf mijn banner had aangepast, had ik de melding weggeklikt. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Dus mogelijk hebben anderen hem ook direct weggeklikt
     
    Sylva en MinnieMouse94 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina