Barbie??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baileyy, 12 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Mijn dochter is 5 bijna 5 en wil voor haar verjaardag "Barbie dingen". Maar ja wat koop je dan? Ik vind het vrij prijzig voor wat plastic en dan kan je er nog niks mee?
    Ze heeft het over de camper? Een huis?

    Ben benieuwd of andere kinderen hier veel mee spelen? En wat dan een succes is, een camper of juist een huis.

    Ze heeft ook een playmobil poppenhuis dus mijn eerste gedachte is niet nog een huis. Aan de andere kant, Barbie is geen playmobil natuurlijk.

    Welke andere dingen van Barbie? Of look a like barbie zijn leuk?
     
  2. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.016
    955
    113
    Vrouw
    Mijn dochters spelen er heel vaak mee. Ze hebben veel lol met de kleding, ken heeft ook wel eens een jurk aan enzo :) Een huis hebben we niet, maar ze spelen hier dan met de tafel of een kartonnen doos of zo Haha.
    Ze hebben erg veel plezier van de auto’s, op vakantie gaan enzo. Maar ook van de meubels, ze hebben tafel, stoelen, en een setje voor huisdieren.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.849
    3.614
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn dochter van 4 heeft een paar Barbies en Disney prinsessen waar samen mee gespeeld wordt. Die zijn mooi even groot en combineren dus prima (naar mijn mening).

    Barbie met het paard is favoriet. We hebben de betaalbare versie, dus paard is niet beweegbaar.
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  4. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Klinkt leuk!!
    Mijn dochter speelt alleen, haar broers vinden het maar niks. Dus ik ben benieuwd. Maar een auto is wel leuk dus. Welke autos hebben jullie dan?
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Een paard had ik vroeger ook ja. Ik hsd een paard van de pop "Fleur". Supelreuk! Ik had nu ook gekeken naar een paard maar vond ik best prijzig inderdaad.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.849
    3.614
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het is net welke je koopt.

    Mijn dochter heeft deze:
    https://www.amazon.de/-/en/Barbie-FXH13-Horse-Moving-Accessories/dp/B07ZDMD9Q4

    Ik heb er ruim 17 euro voor betaald vorig jaar, maar dat was geluk hebben.
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  7. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Bij de action hebben ze ook Barbie's voor 9 euro. Wij hebben een zoon dus die heeft andere interesses. Zelf had ik vroeger een camper, paard, scooter, keukentje
    Speelde ik enorm veel mee. Zelf ook nooit een huis gehad, kan ook niet zeggen dat ik het miste.

    Je zou voor het grotere werk ook kunnen kijken op marktplaats. Misschien dat je daar nog wat leuks voorbij ziet komen. :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.737
    734
    113
    Met Barbies wordt hier veel gespeeld, door de jongste en heel soms nog door de oudste. Inmiddels hebben we dan ook een behoorlijke verzameling.
    Een grote boot die uitgeklapt kan worden, een kasteel, auto, 2 inklapbare kleinere huizen en een paar paarden. De opklapbare huizen zijn wel echt fijn, ook om ergens mee naartoe te nemen.
    Verder hebben ze wel eens ‘neppe’ Barbies gehad, maar die zijn allemaal al stuk. Best jammer dus.
    Bij het Kruidvat heb je best vaak Barbies en bijbehorende dingen in de aanbieding. Een paar kleertjes zijn ook altijd leuk.
    Ik heb de link voor een van de huizen gekopieerd, maar ik heb dat bedrag volgens mij echt niet betaald.

    https://www.bol.com/nl/p/barbie-glamour-vakantiehuis-barbiehuis/9200000038629725/
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Sammie85

    Sammie85 Bekend lid

    22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
  10. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Berte vindt dit leuk.
  11. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Leuk zeg! En Barbies passen daar dus goed in?
    Ik twijfel een beetje met zo'n huis omdat ze ook een Playmobil poppenhuis al heeft.
     
  12. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Dat huis had ik gezien ja. Dat inklapbare leek me wel leuk. Maar ik vond dit meer een soort slaapkamer dan een huis. En dan nog best prijzig voor zoiets.

    Wat is dat voor een kasteel dan? Die kon ik niet Googlen en een boot zie ik ook niet, wel een vliegtuig.

    Kruidvat heb ik weleens poppen gezien en gekocht ja. Maar ze wil nu graag iets om ermee te spelen ook. Kleertjes is ook leuk ja! Kan je altijd makkelijk vragen natuurlijk. Al weet ik nog niet of zij gaat omkleden. Tot nu toe nog niet zo, maar ze is nog maar 5 dus wie weet komt dat nog.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.902
    113
    noord holland
    Ik zou dan eerst met losse dingen beginnen. Een huis kan altijd nog als ze er vaak mee gaat spelen. Met wat barbies, kleding en losse setjes met attributen kom je ook al een heel eind en speel je gewoon op de vloer of op tafel. Ik zou dan eerst een kijken of t een blijvertje is qua spelen. Sommige kinderen spelen met alles, en soms met alleen barbies, lego of playmobil en t andere ligt dan te verstoffen :).
    Ik vond t altijd leuk om uit te breiden met spulletjes waar ze graag mee speelden.
     
    Paardenbloem, GossipGirlxoxo en Baileyy vinden dit leuk.
  14. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.481
    6.168
    113
    Wij hebben een camper, word eigenlijk altijd gebruikt als de Barbies tevoorschijn komen. Een huis maakt m’n dochter zelf van een grote doos, die kan na een paar keer spelen weer weg. Ideaal.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.441
    1.686
    113
    Goede tip. Hier kwam dochter nooit verder dan 20x omkleden en haren omtoveren in coupe warboel. Terwijl ik er zo veel mee heb gespeeld. Ik had echte Barbies en Fleurs, andere neppers gingen toen vaak snel stuk.
    Ik had geen huis, maakte ik ook zelf, maar wel inrichting als keuken, badkamer en stoelen etc.
     
    Baileyy en spruitje80 vinden dit leuk.
  16. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Welke camper hebben jullie? Ik zag dat er 3 verschillende zijn? Haha
     
  17. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Ja dat is ook wel een idee ja. Maar ik dacht juist omdat ze nu jarig is. Ik ga niet zomaar een barbie huis tussendoor cadeau geven eigenlijk..
    Maar het is wel waar, straks speelt ze er te weinig mee, dat is ook zonde.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.481
    6.168
    113
    Wij hebben al een wat oudere. Barbies pop up camper heet hij. Denk dat je weinig fout kan kiezen hoor.
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  19. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Oke dankjewel! Dan kijk ik maar waar er een aanbieding van is haha. Blijft veel geld voor wat plastic, maar goed dat is Barbie. Lego ofzo is ook niet goedkoop
     
  20. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.481
    6.168
    113
    Ja ik schrok mij rot toen ik net ging googlen. Het is idd een hoop geld, maar die van ons is al 8 jaar oud en ziet er nog steeds heel goed uit.
     
    GossipGirlxoxo en Baileyy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina