bebo vloeren PVC vloeren

Discussie in 'De lounge' gestart door mirna1984, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirna1984

    mirna1984 Lid

    10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn op zoek naar een klik pvc vloer voor onze slaapkamers. Omdat het om nogal een grote oppervlakte gaat ben ik op internet aan het rondkijken naar een goede, betaalbare pvc vloer. Ik kwam op de website van Bebo vloeren terecht. De prijzen zijn een stukje lager dan bv bij een gamma op praxis, maar het ligt in Vriezeveen. Voor ons zo'n 2,5 uur rijden. Ik wil hier liever niet voor niks heen rijden, dus ik vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met dit bedrijf? Of heeft iemand misschien een ander adres voor een goede betaalbare PVC klik vloer?

    Alvast bedankt!
     
  2. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.462
    3.448
    113
    Ik woon zelf in Vriezenveen en naar mijn weten is het een goed bedrijf. Er komen ook mensen vanuit het hele land en volgens mij zelfs vanuit het buitenland (weet dit niet zeker). Ik ben er zelf echter nog nooit geweest. Ik snap dat je niet zomaar even 2,5 uur gaat rijden.
     
  3. Nien87

    Nien87 Lid

    19 mei 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar mijn weten ook een goed bedrijf.
    Bedenk wel dat die prijzen heel goedkoop zijn maar als je binnenkomt dat er net weer mooiere vloeren zijn, die dan wel wat duurder zijn.
    En (bij laminaat in ieder geval) prijs is exclusief ondervloer, maar weet niet of je die bij een PVCvloer nodig hebt.
    Klopt inderdaad dat mensen vanuit het hele land daar komen.
     
  4. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben er lamelparket vandaan. Zelf erg tevreden! Wij waren wel wat duurder uit dan op de website staat hoor maar nog steeds vele malen goedkoper dan dat ik het bij een.speciaalzaak had gekocht.
    Wij hebben het zelf gelegd. Dat scheelt nog extra.
     
  5. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Wij hebben er de laminaatvloer voor onze bovenverdieping vandaan. Destijds was een groot gedeelte van wat ze aanboden kleinere partijen, soort van restpartijen. Van sommige soorten laminaat hadden ze net weer te weinig m2 liggen. Maar wij hebben voor een klein prijsje een mooi, kwalitatief goed laminaatvloer liggen. Ligt er nu ruim 5 jaar in en ziet er nog als nieuw uit.
     
  6. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze houten vloer er vandaan, wat een ramp is dat bedrijf. Betaald voor een geoliede vloer, bleek dat ze die niet van te voren hadden gewithewashed. Ze hadden er ook geen whitewash bijgeleverd, dus bij ons ging er geen lichtje branden. We kwamen er pas achter toen hun vloerenleggers kwamen en daar melding van maakten.

    Na veel telefoontjes van onze kant, waarin we grof behandeld werden met dreiging, hebben we korting gekregen en is de vloer blijven liggen (terwijl we al betaald hadden...)

    We hadden ervoor betaald dat ze de boel zouden afwerken, maar dat kon dus niet, omdat de whitewash er niet op zat.
    Uiteindelijk moesten we dus zelf de vloer behandelen en zijn daar nog uren mee bezig geweest.

    Kortom, een klotebedrijf wat vandaag nog failliet mag gaan!
     
  7. Marihi

    Marihi Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.199
    505
    113
    Als ik me niet vergis adverteren zij met prijzen ex btw. Moet je even op Letten dus.
     

Deel Deze Pagina