Bedankt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annebob26, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ik ben diegene die zo onzeker is en daardoor 3 account opende. Wilde even een update geven.
    Zoals de dokter aangaf moest ik eind van de week testen. Dit heb ik gedaan en deze was negatief..zoals jullie allemaal al voorspelde.
    Ik ga dinsdag na de dokter om het een hrt ander door te bespreken voor mogelijk gesprekken of andere conceptie en dat komt door jullie. Bedankt!!!!!
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Fijn om te horen dat je negatief hebt getest. Heel veel succes bij de dokter en goed dat je deze stap zet!
     
  3. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Fijn dat je negatief testte en goed van je dat je een andere vorm van anticonceptie overweegt! :)
     
  4. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Jullie zeiden het natuurlijk al steeds. Jammer dat ik het niet direct geloofde. Hele week veel te veel stress gehad. Zeker niet goed voor mijn lichaam en ook niet voor mijn cyclus. Maar ga naar de dokter en dan zien we verder :)
     
  5. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    En ga je ook praten over de kinderwens die je zoals je zei stiekem toch wel hebt?

    Sowieso goed dat je toch aan goede anti conceptie gaat.
     
  6. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ja ik ga verschillende dingen aandragen Heb een boodschappenlijstje :)
     
  7. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Bedoelde ook met je vriend? Want was en is hij daarvan op de hoogte en wat vond hij er van?
     
  8. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Oa buikpijn pijnlijke borst anticonceptie endometriose.. Dus het is wel wat maar goed daar zijn die mensen voor haha
     
  9. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ja daar is hij van op de hoogte. Hij heeft ook zeker de wens maar nu nog niet dus dat komt goed. We hebben veel gepraat en hij was na de eerste test al overtuigd haha.. Hij werd beetje gek van me .. Logische :)
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Tof van je dat je dit nog komt plaatsen hier! Dat kan ik waarderen.

    Fijn dat je nu duidelijkheid hebt en hopelijk kan je huisarts je helpen met de dingen waar je nog tegenaan loopt.
     
  11. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Goed van je dat je stappen onderneemt. En dapper van je dat je dit alsnog met ons deelt.
    Dat word gewaardeerd.

    Vermoed de arts endometriose? Of jij?

    Succes
     
  12. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Nee heb endometriose.. En ben bang dat het weer opspeelt..
    Maar zwanger is het niet want heb 2 weken geleden seks gehad..
     
  13. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Idd tof dat je het nog even deelt! Ik wens je heel veel succes en geluk!
     
  14. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    O echt. Ik heb ook endometriose. Ik stuur je wel ff een PB.
     
  15. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Jaa ik vind het fijn dat jullie dit allen zeggen. Ondanks ik zere borsten heb vertrouw ik op de test maar :)
     
  16. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ik ben blij dat ik morgen naar de dokter ga. Mijn tepels doen zo pijn.. Kan mijn lichaam me nog steeds voor de gek houden?
     
  17. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Dat kan zeker. Niks zo verradelijk als het vrouwelijk lichaam. ;)
     
  18. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Vreselijk Zou blij zijn alsdeze maand om is. Mijn lichaam doet gek de test zegt na de seks van 2 weken geleden nee Anne je bent niet zwanger haha
     
  19. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Update 2

    De dokter zegt je cyclus is een beetje aan het veranderen. Dat gebeurt gewoon soms. Als je zwanger was dan had je nu gewoon positief getest. Ze stelt een spiraal voor. Voor mijn eigen gemoedsrust en omdat het heeeeeel. Soms gebeurd volgende week nogmaals testen maar gewoon loslaten!!
     
  20. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Oké fijn dat je een spiraal krijgt.

    Hoop dat je ook hulp krijgt om over je onzekerheden te praten.

    En wie weet tot over een paar jaar dat jullie wel klaar zijn voor een baby en je hier gezellig mee kan kletsen!
     
    Suuster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina