Beetje paniek..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tinkerbel, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hallo,

    Ik heb net de dokterdienst gebeld omdat ik me toch een beetje zorgen maakte.

    Heb al een tijdje steeds last met dagen er tussen last van bruinverlies.
    Maar nou sinds gisteren zat er ineens een beetje bloed door mijn slijm verwerkt. En vanochtend niks meer gezien was alweer opgelucht maar toen met afvegen zag ik daar 3 kleine bloedstolletjes, en toen was er paniek. Die heb ik bij mijn vorige zwangerschap namelijk ook gehad (die ging mis) nou moet ik wel zeggen de vorige keer was ik echt zo heftig aan het bloeden dat ik zelfs maanverband droeg. Nu zit het alleen maar op toiletpapier niet in inlegkruisje. Maar goed. De verloskundige zei er zit niks anders op dat afwachten, echo had niet zo veel zin omdat deze week kan er hart actie zijn en volgende week ineens niet. Dus beter 2 weken afwachten. Wilde gewoon even me verhaal kwijt, ben best beetje bang.

    Tinkerbel.
     
  2. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb trouwens geen last van krampen (voorlopig)
    Alleen onderin mijn buik gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
     
  3. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. Bloed wil je gewoon niet zien als je zwanger bent. Helemaal niet als het eerder een keer is misgegaan. Toch hebben heel veel vrouwen last van bruin- en bloedverlies tijdens de zwangerschap, vooral de eerste weken. Ik had het zelf ook en vond het ook doodeng! Toch heeft het niks te betekenen gehad en is nu nog steeds alles prima in orde!
    Succes!
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, dat ongigevoel is ook vervelend maar heel normaal! Mijn vk zei dat het juist een goed teken was omdat het een teken is dat je baarmoeder goed groeit! Dus zolang je geen heftige krampen en flink bloedverlies met stolsels hebt is er niks aan de hand!
     
  5. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Dat ongigevoel heb ik ook gehad. En maar naar de wc toerennen of het al zover was. Niet dus, want ik bleek later zwanger te zijn.
    Het is natuurlijk wel positief dat je geen krampen hebt. En bloedverlies hoeft op zich niets te betekenen.
    Sterkte met wachten de komende twee weken. Die zullen wel lang gaan duren :(
     
  6. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Wat een 2 spannende weken dan zeg. Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en het allemaal goed is met je beebje!
     
  7. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Tsjaa, je hoort het idd. vaker !
    Maar ik denk dat het idd. afwachten is..!
    Hoe moeilijk ook, er zit niks anders op!
    Probeer je iig. niet teveel zorgen te maken, houd in je achterhoofd dat het niets HOEFT te betekenen :)

    Veel succes ! Ik hoop dat 't goed blijft gaan,

    -x-
     
  8. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik heb presies hetzelfde gehad, maar was toen ongeveer 5 weken zwanger. De dokter zei dat mn baarmoedermond open stond en dat ik idd een miskraam had gehad. Ik had ook wat piepkleine stolsels verloren, dus geloofde haar wel, maar drong wel aan op een afspraak met de Gyn,om een echo te maken. Dus toen kreeg ik een afspraak en met 6 weken en 4 dagen zagn we een onwijs mooi hartje kloppen ( inwendige echo) Dus er was helemaal niks aan de hand! Presies hetzelfde als jou bij. Die buikpijn kan ook door de zenuwen zijn omdat je zo geschrokken bent.

    Dus als je die 2 weken echt niet kan wachten gewoon aandringen hoor! Het is wel jou lichaam,en jou kindje! Je bent niet voor niks verzekerd ( neem ik aan) ;)
     
  9. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel allemaal!
     
  10. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    met 9 weken is toch al wel heel wat te zien op een echo....ik zou als ik jouw was vragen of je bv a.s. vrijdag of maandag mag komen..
     
  11. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja idd, bij mij zagen ze het al met 6 weken en 4 dagen via een inwendige echo. Een grijs vlakje wat steeds van licht naar donkerder ging heel snel, dat was het hartje! Ik kon echt niet een maand wachten, en hopen dat ik niet ongie zou worden, dus mooi aangedrongen tot een echo!
     

Deel Deze Pagina