ik had deze dagen wat last van licht bloed verlies dus ben net even naar me gyn geweest hij heeft een echo gemaakt en daaruit bleek dat ik een tweeling had 1 vruchtje was leeg en in het andere was duidelijk hart actie te zien in me baarmoeder zat ook nog wat bloed en dat veklaard mischien het bloedverlies wat ik soms heb hij zei tegen me dat de kans dat de zwangerschap goed verloopt 50 50 was hij zei tegen me dat ie niet kon zeggen hoe dit kon aflopen en dat ik moet afwachten en rustig aan moet doen nu moet ik 13 feb weer voor een echo en dan hoop ik meer te weten ik voel me best klote en vedrietig
Wat erg voor je Bianca, ik kan echt begrijpen dat je je heel rot eronder voelt. Maar vergeet niet! Er is nog eentje om voor te vechten! Doe dit ook vooral! En maak je niet al te druk dat is helemaal niet goed voor je kindje. Ik zal voor je meehopen dat alles goed komt Liefs, Gaby
Vervelend bericht zeg, maar ik blijf voor je duimen dat de andere kleine het goed gaat doen en over 8 maanden netjes aankondigt!! Succes met wachten op de echo!! Liefs Carry
dank jullie wel voor jullie begrip en steun en ik ga zeker voor de tweede vechten en hoop dat alles toch nog goed komt ondanks dat de gyn tegen me zei 50 50 ik doe deze dagen maar even rustig aan en probeer aan andere dingen te denken want dit was niet het nieuws waar ik op gehoopt had zijn er mischien nog meer mensen die dit hebben meegemaakt???
Hoi Bianca, wat een rot nieuws.! Sterkte ermee. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=13 http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=4174 Lees deze topics even door.. is van dezelfde schrijfster...precies dezelfde situatie en met goede afloop!! groetjes
Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en veel vechtlust voor het kleintje wat er in je buik zit. En ik hoop dat alles goed gaat komen. Ik duim voor je groetjes celiene
he meid wat vervelend ik heb het ook gehad en ik heb ondanks alles een gezonde zoon gekregen in november
Sjonge dat is erg vervelend nieuws. Zorg inderdaad maar dat je een beetje rustig aan doet de komende tijd, dat kan nooit kwaad! Heel veel sterkte en zoals je ziet er zijn er veel die met je meeleven. Sas.
Meid wat naar voor je! Ik heb het zelf ook meegemaakt bij de 1e zwangerschap, had ook steeds last van bloedverlies en dat bleef ook doorgaan totdat ik 4 maanden was...Ook was ik zwanger van een tweeling en helaas het ene vruchtje is niet verder gegroeid toch heb ik de moed niet opgegeven en geprobeert om me niet te druk te maken heb nu een gezonde jongen van bijna 4 jaar!! het is allemaal dus goed gekomen!! Doe het rustig aan en laat je niet gek maken!! Heel veel sterkte! Liefs Paula