giter ff flink aan de klus geweest en wat we mee maakten snap er niks van mijn mannetje was nog niet je weet wel maar er zat een hele grote klodder slijm (sorry maar weet niet hoe ik t anders moet omschrijven ) op z'n dinges en dat was van mij en aan gezien ik nu 2 keer een lange cyclus heb gehad (35 dagen ) en ik ga denken als ik nu een cyclus van 28 dagen zou hebben zou ik mn vruchtbare dagen niet hebben nu ? ook heb ik denk ik mijn eisprong gevoeld in mn rechter lies zou dat kunnen ??? liefs mieke
heb t net met de calculator berekent en inderdaad als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben nu dan zijn dit mijn top daagjes hahahahahaha dus ga nog gauw klussen nu voor de zekerheid ppppffffff hoop t zo liefs mieke
hahahahahaha ja ik dacht echt van he hoe kan dat nou want t was eigenlijk ff snel dus geen voorspel of zo dus zo vochtig was ik eigenlijk niet sorry voor de details maar weet anders niet hoe ik t moet zeggen hahahahahahaha
als je van dat cevrixslijm hebt, heb ik dat de hele dag. opgewonden of niet. kan dus goed kloppen. veel klusplezier.
als je gister geklust hebt kun je het vandaag beter laten. Ik las gister ergens dat als je het op je vruchtbare dagen elke dag doet dat je de kans op zwangerschap verlaagt met 37 %?
ik denk echt dat t mn vruchtbare periode is hoor de 2 eerdere cyclussen heb ik mijn eisprong ook heel erg goed gevoelt en dit was helemaal t zelfde dus hoogst waarschijnlijk nu een cyclus van 28 dagen ipv 35 daar alleen ben ik al heel blij om nog ff wachten en ik weet t zeker wil eigenlijk ook mn banner veranderen zodat ik t wat makkelijker in de gaten kan houden voor mezelf of is dat stom? ik hou zoiezo ff 28 dagen aan en mocht ik er overheen gaan en niet ongi worden doe ik stiekem toch ff een testje hoe zo graag zwanger willen worden
Hay, hoop dat jullie goed geklust hebben! Hoeveel cycli heb je nu al met meer dagen (dan 28) gehad. Wat testen betreft zou ik misshien toch even uitgaan van de langste cyclus. Niet iedereen heeft zijn eisprong 14 dagen voor NOD.....suc6 met wachten!
ik heb nu 2 x een cyclus van langer dan 28 dagen gehad en dit is mn derde ronde weet eigenlijk ook dat ik er niet van uit mag gaan maar kan t niet laten hihihihihihihihihi
Ja, geduld is voor ons allemaal hier niet weggelegd geloof ik hihihihi. Veel suc6, hoop dat jullie raak hebben geklust
he elvira zie dat jullie ook in de klus dagen zitten ik zou zeggen heel veel succes met klussen en zal heel hard voor je duimen dat t raak mag zijn liefs mieke