Beginnen van de bevalling...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Geaaaaaatje, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Afgelopen week vertelde iemand mij dat je onbewust je bevalling tegen kan houden als je veel met je bevalling bezig bent. Ze zei dat je het volledig los moet laten en dan zou het eerder uit zichzelf komen dan wanneer je steeds aan je kindje en de bevalling denkt.

Zijn jullie het hier mee eens of is dit iets wat verder niet vast staat?

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je gaat bevallen als je kindje er klaar voor is.

Tegenhouden met je geest? Nee, het lijkt me quatsch. Blabla. Onzin.

Wel is het zo dat je bijv. als je (erge) weeen hebt en je moet snel naar het Zh je weeen soms even stoppen (handig overblijfsel uit de oertijd toen men moest vluchten voor op hol geslagen mammoets enzo)

Maar dat je als je een beetje piekert je bevalling tegenhoudt :-s Dan liepen er heeeel veel mensen met heeeeel grote buiken rond :D

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik hoop niet dat dat waar is, want dan begint m'n bevalling waarschijnlijk nooit. Ik probeer het van me af te zetten, maar dat lukt me erg slecht. Het is ookal 2 weken aan het rommelen...
    Ik geloof inderdaad eerder dat het kindje aangeeft wanneer het tijd is....Die van mij wil me blijkbaar nog niet leren kennen haha!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Een hoogzwangere vrouw die niet de hele dag met de bevalling bezich is?
    Als je het daadwerkelijk op die manier tegen kon houden was ik nu bijna 48 weken zwanger :) .

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dan wil ik niet weten hoe groot mijn buik nou zou zijn of hoeveel weken ik dan was....ben ik na 11 jaar toch echt de tel kwijt denk ik :)

Ik denk dat als je er bang voor bent en er daar door mee bezig bent. Of je niet kan ontspannen om wat voor rede dan ook, dit wel zo is. Tot op zekere hoogte natuurlijk!
    Maar gewoon bezig zijn met de bevalling...neu dan zat mijn mannetje van 11,5 jaar oud nog steeds in mn buik ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Denk niet dat het zo werkt... ;)

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb ik ook gehoord vandaag, dat ik er te veel mee bezig zou zijn en dat ik daardoor overtijd loop en dat het niet doorzette...

Geloof er ook niks van. Als je beebje er klaar voor is, komt hij/zij vanzelf. Dat kun je niet met je gedachten bepalen lijkt me. Al zou dat idd wel zo zijn, liepen er heel wat vrouwen ver overtijd! ;)

Xx

Deel Deze Pagina