Beginnende oorontsteking tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Snies, 6 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik ben gisteren bij de huisarts geweest omdat ik op dit moment ontzettend verkouden / grieperig ben en daardoor aanhoudende oorpijn heb. (dus niet voor de griep naar de huisarts geweest)

    Ik had vroeger als kind zijnde al vaker niet dan wel dubbele oorontsteking tot ik er op een gegeven moment overheen ben gegroeid.
    En ik ben echt niet flauw met mijzelf maar jeetje ik vind oorpijn één van de erge dingen die je kunt hebben.

    Dus uiteindelijk kwam de dokter met de conclusie beginnende oorontsteking. Het was nog niet vuurrood maar zag er wel een begin van een ontsteking.
    Advies van haar was ivm zwangerschap neusspray gebruiken en paracetamol erbij innemen.

    Maar nu lig ik al de hele nacht wakker van de pijn omdat het gewoon niet helpt en aangezien ik het op dit moment aan beiden oren heb. Eerst zaten ze ook nog dicht dat heb ik door middel van sprayen en stomen onder de douche kunnen verhelpen alleen die pijn blijft zo aanwezig en wordt eigenlijk alleen maar erger!

    Mijn man heeft nog nooit last van zijn oren gehad en die kan zich dus totaal geen voorstelling maken hoeveel pijn een oorontsteking kan doen..

    Nu is mijn vraag wat ik buiten dit nog meer kan doen om de pijn weg te nemen?
    Moet ik teruggaan omdat het erger word of kunnen ze mij nu niks anders geven ivm de zwangerschap?
    Ben soms echt geneigd om met mijn hoofd tegen de muur te slaan.. :(

    (ik kan niet echt controleren of ik er koorts bij heb omdat ik dus al paracetamol slik, normaal gesproken heb ik altijd koorts bij een dubbele oorontsteking)
     
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad