Begint dit nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik ben bijna 34 weken zwanger en sinds 2 nachten kan ik niet meer slapen omdat ik ineens elk kwartier moet plassen als ik in bed lig :x Aaah, was vanacht echt geirriteerd, ik moet nog minimaal 6 weken, kan echt niet zonder mijn slaap met een drukke peuter in huis...

Kan het zijn dat de kleine nu dus al aan het indalen is, waardoor er ineens zoveel druk op mijn blaas komt??

Nou, ja, vanavond na 6 uur maar niks meer drinken;)

Groet Snoozie

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    uhm... ik heb dat al vanaf 20 weken.

3. Life in Pink

Oh, dat is echt vervelend om het zo vroeg al te hebben...Kan jij uberhaupt nog wel slapen dan?

Ik ben na twee nachten al bekaf, tot nog toe sliep ik eigenlijk best goed nog....

4. Que

Que Niet meer actief

Ik had daar ook veel last van. Je kan s avonds wel gewoon drinken hoor, maar voor je naar bed gaat goed uitplassen. Dan nog even blijven zitten. Dan (klinkt misschien raar en hoop dat ik het goed kan omschrijven) een rondje draaien. Dus blijven zitten en dan met je boven lichaam rustig heel rustig een rondje draaien. Dan weer proberen te plassen, je zal zien dan komt er opeens nog veel meer plas :$;)

5. Life in Pink

Bedankt voor de tip! Dat ga ik dan zeker eens proberen! Nu had ik gister alleen 1 kop thee op om 8 uur (half 11 naar bed) maar ben er echt wel 12 keer uitgeweest....dat kopje thee was lang niet zoveel!

Hopelijk werkt dit en hoef ik niet zo vaak meer!

6. susy26

susy26 Niet meer actief

ik moet er ook elke nacht uit, gelukkig maar 1 keer, en soms 2 keer. Maar soms drink net te laat nog water, das ook niet slim natuurlijk haha..maar ja zullen maar zeggen,hoort erbij..maar ook overdag, drink ik normaal..dan half uur later ,gelijk erg plassen, denk je nou..dan is het maar weinig wat er uit komt hihi...komt allemaal goed!

7. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Pfff.... ik heb dit al sinds het begin van mijn zwangerschap terwijl je zou zeggen dat er dan nog niet zoveel op je blaas drukt. Normaal had ik altijd een hele sterke blaas maar ik moet er echt elke nacht uit. Gelukkig nog niet ieder kwartier maar wel meerdere keren per nacht. Ben benieuwd als ik ook 34 weken ben, kan ik vast op de wc blijven zitten ;)

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    heb er ook last van hoor, maar vind 12 keer eruit wel heel erg veel. Hou in de gaten of je geen blaasontsteking had, want ik had dat dus op een gegeven moment wel, was toen ook 34 weken. Ik ga er 4 a 5 keer uit 's nachts om te plassen.

9. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Hoi Hoi
    Ook ik heb er last van moet soms ook wel 4x eruit hoor
    ik heb vanacht ook slecht geslapen, En ook ik heb nog een kleine 15 maanden. Rust wat is dat hahaha, en brandend maagzuur en mijn bekken, en zooo moe maarja nog eventjes dan mogen wij onze kleintjes in de armen houden.

10. Life in Pink

Ik heb inderdaad ook al wel een aantal weken dat ik er een keer of 3 a 4 uit moet 's nachts om te plassen, maar ik had het nog niet zo extreem als nu de afgelopen 2 nachten. Zodra ik in bed lag, voelde ik alweer aandrang. Overdag is dit echt veel minder. Ik zal inderdaad even in de gaten houden of het niet eventueel een blaasontsteking is....op naar de volgende nacht...pfff

11. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Maar jij bent net iets verder als ik, officeel ben ik 28 weken, het kan goed zijn dat de kleine op je blaas ligt als het okal ingedaald ligt,
    ik heb soms het gevoel dat ze aan mijn navelstreng zit te trekken of dat ze ook op mijn blaas ligt.
    moet jij bij de vk niet je urine naar laten kijken elke keer als je komt?

12. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik ga ook gemiddeld 3x van bed af om te plassen. Ik kan alleen moeilijk weer in slaap komen, dus dat breekt mij ook behoorlijk op. Zeker omdat hier ook nog een peuter rond loopt overdag.
    Misschien moet je eens iets anders drinken dan water of thee. Als ik veel water drink moet ik er ook vaker uit.

13. Life in Pink

Gelukkig ging het vanacht een stuk beter! Ik ben er maar 1 x uitgeweest en heb weer heerlijk geslapen :)

Had wel weinig gedronken 's avonds en proberen heel goed uit te plassen, met het 'rondjes' draaien, lijkt dus wel geholpen te hebben.

Ik hoef inderdaad niet elke keer mijn urine te laten controleren, jij wel Babydreame?

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik vind dat je het pas laat krijgt!! Bij mijn vorige zwangerschap was dit een van mijn eerste symptomen en heb hier de hele zwangerschap last van gehouden..

Deze keer nog nergens last van, ik ben blij!!

Deel Deze Pagina