Begrijp er niets van , iemand van jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Milkiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milkiee

    Milkiee Nieuw lid

    29 mei 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ik snap werkelijk niets van mijn kaartje.
    Ik temperatuur rectaal iedere ochtend rond 7.15 ( voor ik opsta) het kan heel af en toe een uitloper hebben van 30 min ( bv kwart voor 7 ) maar niet veel meer.

    Maar nu heb ik dus een vage temp kaart en mijn temperatuur lijkt niet echt omhoog te gaan? Moet er wel bij zeggen er zijn wat aparte dingen gebeurt zoals hieronder :

    22 mei ( ontsteking gehad in mijn lies waar ik echt niet lekker van ben geweest)


    25 mei ( heb ik een feestje gehad en misschien ietsje teveel gedronken)
    26 mei had ik echt een enorme knaller ( nog nooit zo duidelijk geweest)
    27 mei was hij in de ochtend positief en middag alweer negatief ( 15.00)

    Dus ik heb op 26 mei afgelopen zondag echt een hele positieve ovulatie test gehad + een smiley van de clearblue. Maar er gebeurt niet echt veel met mijn temperatuur en ik krijg ook geen kruis.

    Kan iemand zien of mijn eisprong is geweest of niet? Of wat er aan de hand is?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.001
    113
    Nabij Utrecht
    26 mei en 27 mei een posi ovu is dus uiterlijk 28-29 mei je eisprong.
    Ik verwacht dan ook dat hij morgen zal gaan stijgen :D
     
    Milkiee vindt dit leuk.
  3. Mandareintje

    14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Ik sluit me hierbij aan, waarschijnlijk vandaag je ei. Je ziet vaak ook een kleine dip op de dag van ovulatie, dus zou ook verwachten dat ie vanaf nu gaat stijgen. Goed geklust? :)
     
    Milkiee vindt dit leuk.
  4. Milkiee

    Milkiee Nieuw lid

    29 mei 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Dat had ik ook gehoopt eigenlijk maar dit is het verder verloop?
    Nu snap ik er helemaal niets meer van? Heb ik nou wel of geen eisprong gehad. ( vorige maand lag mijn basaal wel op 36.3.

    Ik heb het gezellig gemaakt op 23 / 25/26/27 mei zou dat wel goed zijn geweest?

    Snap er eigenlijk niet echt iets meer van zo? Er komt ook geen kruis van FF.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina