We hebben hier met 3 personen een jaarpas van de Efteling sinds Augustus. ( mijn ouders en ik) Nu gingen we begin september naar het Gardameer en toevallig hadden we dan ook vrije entree bij Gardaland. In het boekje dat ik had gekregen stond echter niet dat je een voucher er voor nodig had. Dus toen we daar aankwamen met mijn zoontje van 2,5 werden we daar associaal te woord gestaan. Als we de voucher niet hadden, hadden we pech. Ze wilden niet voor ons mailen, of het nummer van de efteling geven zodat zij het naar Gardaland konden mailen niks. Zelfs geen korting op entree van 37,50 p.p!! We hadden onze passen bij ons maar dat was niet genoeg. Tja de kleine man had het al gezien en we konden het hem niet aandoen om terug te gaan naar de camping. Toen we terugkwamen in Nederland en we weer naar de Efteling gingen zijn we daar naar de klantenservice geweest. De manager maakte kopieeën van onze pasjes en entreekaartjes. Als er nog vragen waren zouden we gebeld worden. 1 week erna werden we gebeld , ons verhaal verteld en ze gingen zorgen voor een oplossing. En zo ja! Want vandaag hebben ze de entreekaartjes van 3 personen helemaal terugbetaald aan ons. Dus een hele warme douche voor de Efteling!!!