Bekendmaking zwangerschap regenboogbaby

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door Kerstvrouwtje, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstvrouwtje

    Kerstvrouwtje Actief lid

    3 dec 2018
    115
    90
    28
    Vrouw
    Lieve iedereen,

    Een aantal jaar geleden ben ik voor de eerste keer mama geworden, helaas mocht mijn kindje niet ouder dan 2 jaar worden. We zijn nu een paar jaar verder en ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje. Nog erg pril, maar erg spannend en dubbel.

    Nu vraag ik mij af hoe jullie de zwangerschap bekend hebben gemaakt. Ik wil iets moois, iets bijzonders, maar ook mijn eerste kindje er bij betrekken.

    Hebben jullie ideeën?

    Liefs!
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige kindje. En gefeliciteerd met jullie tweede wondertje. Een nieuwe zwangerschap, was voor mij ook heel erg spannend. Vooral net voor/tijdens de bevalling. ( daar is het voor ons mis gegaan ) met onze eerste wonder.

    Ikzelf heb mijn nieuwe zwangerschap aangekondigd tijdens een familie weekend, waar al mijn dierbaren tegelijk aanwezig waren. We wilden het eigenlijk wat spectaculairder aankondigen. Met een verhaal, en dat we een broertje/zusje mogen verwachten, maar zo ver kwam het niet eens. Emotie overheerste en er kwam niks meer uit, kon alleen nog maar een echo foto omhoog houden, en sindsdien was het alleen maar huilen ( van geluk, en trots ) ..

    Ik heb geen tips en of bijzonderheden, maar kon je berichtje niet ''zomaar'' voorbij laten gaan. Ik wil je veel sterkte en geluk wensen met deze prachtige zwangerschap. Dit broertje/zusje heeft het mooiste beschermengeltje boven zich, en zou altijd met hem/haar mee kijken.
     
    Kerstvrouwtje vindt dit leuk.
  3. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd en gefeliciteerd. Op Pinterest heb je veel voorbeelden van geboorte aankondigingen van een regenboogbaby.
     
    Kerstvrouwtje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina