Bekken klachten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Zebraman, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Hi lieve allemaal,

    Ik ben woensdag as 33 weken zwanger van ons eerste kindje, maar heb sinds een paar dagen onwijze last van mijn heupen.

    Ik slaap er slecht van en weet geen houding te vinden waar in ik comfortabel kan zitten/liggen. De dagen en nachten duren erg lang momenteel in ieder geval :|.

    Morgen neem ik contact op met de fysiotherapeut, maar ik vroeg me af of er iets is wat ik in de tussentijd kan doen om de pijnklachten te verlichten en of iemand haar ervaringen met mij wilt delen? :oops:
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Vervelend!
    Al met een (voedings) kussen tussen je benen geprobeerd te slapen?
     
  3. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Geen gewone fysio zoeken maar een bekken fysio, dat is specifieke opleiding erbij.

    Ik kreeg triggerpoint massages en oefeningen en trainde bij andere fysio om overige spiergroepen sterk te houden. Bij pijn neem gerust paracetamol
     
  5. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Morgen kan ik in ieder geval al terecht bij de fysio, dit is inderdaad een bekken fysiotherapeut :)
    Slapen met een voedingskussen tussen mijn benen doe ik al, dat geeft inderdaad wat verlichting gelukkig. Hopelijk kan de fysiotherapeut voor verdere verlichting zorgen van de klachten, op deze manier geniet ik nog maar weinig van de laatste weken zwangerschap :oops:
     

Deel Deze Pagina