Belangrijke mededeling van beheer

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi,

    Naar aanleiding van de onrust van afgelopen dagen op het forum heb ik besloten het forum even dicht te doen om mijzelf in te lezen, te overleggen en een aantal onderwerpen en reacties op te schonen.

    Ik vind het heel vervelend voor de dames die helemaal niets te maken hebben met die onrust maar dit was voor mij de enige optie om e.e.a. duidelijk te krijgen, iedereen bij elkaar te krijgen en rustig alles op een rijtje te zetten.

    Middels dit bericht wil ik een aantal vragen beantwoorden en duidelijk maken dat de manier waarop er nu wordt deelgenomen aan Zwangerschapspagina (door een aantal dames) niet bijdraagt aan de sfeer en zeker niet voldoet aan de regels. Je kan en mag het niet eens zijn met beslissingen die door ons of mij worden genomen maar je onvrede op deze manier op het forum uiten wil ik niet.

    Eigenaresse van Zwangerschapspagina ben ik (Lotte) nog steeds. Samen met een team van mensen die zorgen voor de techniek en het onderhoud draai ik nog steeds de website. Door privé omstandigheden heb ik alleen zelf de afgelopen periode weinig kunnen doen aan Zwangerschapspagina.

    Wat er nu gebeurd is, is dat tijdens mijn afwezigheid meerdere mensen gebruik maken van het Beheer account waardoor er dingen geroepen zijn (met de beste bedoelingen) die dan kort door de bocht of niet meedenkend over kunnen komen. Mijn excuses daarvoor.

    Ik heb nogmaals gekeken naar de vraag of er een donorschap forum kan komen voor leden die behoefte hebben aan mensen in dezelfde situatie of informatie over de verschillende donor trajecten. Een apart forum kan een meerwaarde zijn voor Zwangerschapspagina maar dat moeten we dan weloverwogen doen en ik wil jullie vragen om op een positieve manier mee te denken over een oplossing en ik zal, als we het op een overzichtelijke manier kunnen integreren, een nieuw forum aanmaken.

    Wat betreft de fora die momenteel gesloten zijn en maar blijven staan in het forum. Als we die verwijderen gaat Google foutmeldingen geven die gevolgen kunnen hebben voor de vindbaarheid van Zwangerschapspagina en inkomsten. Het zomaar verwijderen is dus geen optie en tevens staat er in de vragen aan de deskundigen informatie waar veel vrouwen iets aan zouden kunnen hebben. Als je die verwijderd zou dat zonde zijn.

    Het forum is nu enigszins opgeschoond en dit wil ik graag zo houden. Ik wil niet meteen accounts gaan blokkeren maar zorg je voor onrust of voldoet je deelname niet aan de regels van Zwangerschapspagina dan ben ik genoodzaakt je account te blokkeren.

    Lotte
     

Deel Deze Pagina