Hallo allemaal, hier een belgische meid van 25 jaar. Ik zit in ronde 10 op 7,5 maanden. Voor mij duurt het allemaal veel te lang, net zoals bij iedereen. Ik weet dat dit een Nederlandse site is maar in België zijn er niet zo'n toffe (vind ik). Zijn er nog die aan het aftellen zijn? Groetjes van Sharon
he hallo, gezellig hoor meiden van België maar effies een vraagje wat bedoel je met ronde 10 op 7,5 mnd? ik snap 'm nie beetje dom misschien. maargoed, ben nieuwsgierig. gr saskia
ik vermoed dat ze in het bestek van 7,5 maanden is met haar ronde 10 om zwanger te raken zo komt het teminste bij mij over maar kan der naast zitten hoor gr debbie
dat zou idd kunnen, slim bedacht, tja ik heb het snel gelezen en snel gereageerd maar nu jij het me zo verteld. hihi enne debbie jij schiet al lekker op,gaat het nog een beetje, of heb je zoiets van laat maar lekker komen? gr saskia
Ik heb inderdaad al 10 keer mijn menstruatie gekregen in 7.5 maanden. Het zijn soms korte cyclussen van 23 tot 26 dagen. Eenmaal was ik 4 dagen overtijd, maar toen werd ik alsnog ongi.
ik ben geen belg, maar hier in nederland noemen veel mensen ons de reserve belgen, want woon in zeeuws-vlaanderen!
enne debbie jij schiet al lekker op,gaat het nog een beetje, of heb je zoiets van laat maar lekker komen? juist saskia zo denk ik er idd over me lijfie loopt me al 2 weken te foppen maar zet niet door en om je de waarheid te zeggen verlang ik erg veel naar me meissie om haar in me armen te hebben maar goe geduld is een schone zaak dus hobbelen we (letterlijk ) nog maar even door gr debbie
Hey, Nog een belgje net aangemeld na het vinden van deze, inderdaad leuke site. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap niet lang moeten oefenen, maar die draaide uit op een miskraam na 7weken. Nu zijn we terug van start gegaan deze maand en alhoewel ik mezelf voornam niks te overhaasten, duurt het wachten weer superlang. Misschien beter lang proberen voor een gezonde baby, dan het verdriet van eentje te verliezen. Wat niet wegneemt dat dit beiden voor de nodige traantjes zal zorgen Momenteel is mijn cyclus zo slecht getimed, dat ik net bij mijn ovulatie 3 dagen continue aan het werk ben en mijn partner amper zie. En ja hoor, die uurrooster op het werk telt ook 4 weken. Toch wel klote als ik dit mag zeggen !! Greetz Kitty
ja ze zijn zwaar saskia maar niet onthoudbaar alleen dat je lijf je steeds voor de gek houd dat valt me wel zwaar iedere keer denk ik zou het dan nu!! en als het dan weer afzakt dan denk je ggggggrrrrrrrr maar zal nu wel niet zo lang meer duren gr debbie