Ben ik ineens aan het ontpillen of toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CherylGD, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherylGD

    CherylGD Lid

    7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik ben nu ongeveer een maand of 4/5 van de pil af. Gelijk mijn normale menstruatie gekregen. Cyclus van 30d. Nu moet in over een weekje ongesteld worden, maar mijn lichaam werkt mij ineens zo tegen!
    Is dit ontpillen? Waar ik de eerste 3/4 maanden geen last van heb gehad?
    Ik heb namelijk constant een naar kriebel gevoel in mijn onderbuik. Mijn darmen slaan op hol. Onrustige benen, kortademig, borsten doen lichtjes zeer, rug pijn, ik kan zo huilen, MOE, en dat heb ik nu sinds 2 weken. De ene dag wat heftiger dan de andere. Maar ik wil afwachten met een test. Omdat ik (denk ik) toch wel ongesteld word. En er is mij ook verteld dat het misschien nog door de eiersprong komt, napijn? Maar het houd heel lang aan.

    Wat zijn jullie ervaringen hierin???
    Ben benieuwd!!!!
     
  2. CherylGD

    CherylGD Lid

    7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    *slecht slapen, ontustige benen/armen, ogen doen af en toe zeer!
     
  3. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Je progesteron verhoogd ook voor je ongesteldheid. Die kan voor allerlei klachten de oorzaak zijn. En de klachten daarvan zijn soms zo vergelijkbaar met een zwangerschap. Dus eigenlijk is er geen touw aan vast te knopen en kan je niks anders dan afwachten :|
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Al die klachten die je omschrijft kunnen komen door progesteron. Dit is gewoon normaal in een cyclus en heeft niks met ontpillen te maken.
     
  5. Ilse1993

    Ilse1993 Lid

    7 apr 2018
    55
    36
    18
    Vrouw
    Ik ben ongeveer net zo lang gestopt met de pil als jou en heb hetzelfde, de ene maand valt het mee en de andere maand kan ik alle kwaaltjes van het lijstje strepen ..
    Heb net zoals jou het geluk dat ik eigenlijk gelijk een redelijk stabiele cyclus heb na het stoppen met nu eigenlijk standaard 28/29 dagen.

    Ik zit nu op dag 28 en nog niks te zien maar wel klachten niet alleen nu maar ook eerder in mijn cyclus maar ik denk dat het weer zo'n streep alles maar van het klachtenlijstje maand wordt haha, ik hoop ieder geval voor jou dat het raak is en geen ontpillen!
     
    CherylGD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina