Ik ben 14 dec gestopt met d pil. K toen een cyclus van 42 dagn gehad.. Daarna twee keer een cyclus van 31 dagn en nu een cyclus van 33 dagen.. Ben ik nu nog steeds aan t ontpillen? K geloof dr niet zo in.. K vroeg me ook af hoe j niet bezig kunt zyn met zwanger worden..
Oeh lang geleden.. Ik had in t prille begin wel een onregelmatige cyclus weet k nog. K was pas 15 toen k ongi werd voor t eerst n volgens my was k 16 toen k met diana 35 begon vanwege myn puisten.. Toen ik 21, 22, 23 ofzo was toen begon ik dus met mycrogenon 30.. Soms slike ik door en soms stopte k een maandj met d pil om t ff op eigen kracht weer goed te krygen.. En dan werd ik wel uit mezelf binnen een maand ongi weet k wel.. K had ook n keer een periode van stress rond mn 20ste.. Haar viel uit kale plekken op mn kop en mn wenkbrauw werd minder.. Na vakantie kwam t allemaal weer goed in die periode bleef mn menstruatie ook weg.. Heel lang... Nu bn k 27.. K vraag me af hoe lang t duurt dat ontpillen.. K moet wel zeggen dat k mn vorige cyclus wel eindelijk goed rekbaar cervixslijm had en die cycl daarvoor niet.. Lang verhaal hopelijk is t duidelijk.. Hihi sorry
Hmm, heb ergens gelezen dat het wel eens een half jaar kan duren voordat je lichaam weer op gang is wat betreft cyclus. Ik ben heb altijd lange cyclus gehad, zo rond de 5 a 6 weken voordat ik aan de pil begon..en nu dus ook onregelmatig en lang! Bij mij ook de vraag of dit nou ontpillen c.q. het vinden van m'n eigen cyclus is. Denk dat het even afwachten is.. maar mss nog andere meiden die er wat van af weten?
Oh ja.. K had ook een cylus van 6 weken eerst.. Maar door etos pil twee maanden te hebbn gebruikt werd t korter.. En nu de laatste maan geen etos gebruikt en nu is ie ook 33 dage geworden.. Ff wachten hoe t zit d komende maand.. K vind t dus moeilyk t bepalen of k dus ng ontpil.. J geloof dr ook niet in. K las dat t gemiddelde 6 tot 10 weken is.. Zwanger worden is en blijft n wonder en soms denk k k moet er niet zoveel mee bezig zijn.. Maar soms wil j het gwn doorhebben.. Wil j gwn weten hoe het zit en bewust zwnger worden.. Maar is moeilyk om er niet bezig mee te zyn... Maar k ga t los latEn deze maand en gwn doen wanneer k zin heb..
Etos zwanger worden.. J hebt meer.. En j hebt ook by de tuinen een die ook goed is voor de vruchtbaarheid.. Die zyn minder groot dan die van etos.. J moet wel drie keer per dag zo een pil nemen.. K bn dr ff mee gestopt wil dr niet teveel mee bezig zyn.. Word j gek van.. J kan ool gember eten en pure chocola ook goed voor de vruchtbaarheid.. En vandaag las ik iets van randjesfiesten.. Het moet niet gekker worden.. K laat t nu gwn komen.. En niet meer bezig mee zyn..