ben ik nog steeds overtijd?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shorty, 18 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Hey hallo,

    heb al 2 keer eerder dit aan jullie gevraagd, maar ben nu al 32 dagen overtijd denk ik??? want 16 maart heb ik voor het laatst mijn ongi gehad en en 16 april ben ik begonnen met beetje smorgens bruinige/gele afscheiding en dat is nu sinds een week gestopt (geen bloed). ik hou er nie van om telkens naar de HA te gaan want ben er al na 2 wk overtijd geweest en ze zei of je word ongi of het is een zwangerschap maar mijn testen blijven negatief en word ook nie ongi heb nu nergens meer last van, wat kan iknu het beste doen? en die bruinige afscheiding was dat dan mijn ongi wat over 3 wk uitgevloeid is of heeft dit niks te betekenen en ben ik nog steeds overtijd?

    Ik hoop dat er wat duidelijkheid komt, en wil jullie bedanken dat jullie op deze wijze ons vrouwen steunen en gerust stellen, want je wilt ook nie voor elke wisse wasje meteen naar de HA.

    liefs shorty
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Shorty,

    Wat een spannende tijd! Wordt je nou gewoon ongesteld of ben je nou toch zwanger.
    Als de testen negatief zijn, ben je dus niet zwanger. Mocht je nu dus niet ongesteld worden, of niet erg duidelijk, dan stelt je lichaam je ongesteldheid.
    Wel is het fijn om duidelijkheid te krijgen. Ik zou het dus nog eventjes aankijken, probeer je dagelijkse dingen te doen.
    Mocht je nou nog steeds niet ongesteld worden en niet zwanger zijn dan zou ik weer gewoon naar de huisarts gaan. De tijd voordat je weer naar de huisarts kan gaan, is persoonlijk. Ben je ongerust ga in de loop van volgende week. En anders ga de week erna. Het moet niet maar blijft het onduidelijk dan zou ik naar de huisarts gaan om wat meer informatie te krijgen.

    groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina