Ben ik ondanks lichte bloeding misschien toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anja136, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Help ik weet het even niet meer.

Hier mijn verhaal.

Op 21 juli ben ik ongesteld geworden voor de eerste keer na het stoppen met de pil. Dit was overigens keurig op tijd. Ik was het toen 1 volle dag. Echt wel rood bloedverlies. De maand voorafgaand aan die ongesteldheid heb ik veel klachten gehad, die naar mijn idee van het ontpillen kwamen.

Vervolgens heb ik de afgelopen weken veel klachten gehad, vooral lage rugpijn, steken in liezen, misselijkheid, niet kunnen eten of juist van alles eten, emotionele buien en vooral erg moe en s nachts lopen spoken. Gisteren had ik mijn NOD. Er kwam niks. Vanochtend had ik 1 druppel bloed in mijn onderbroek. Daarna twee keer met plassen wat lichtroze bloedverlies, eigenlijk alleen met afvegen. Dat was vanochtend om half zeven. Vanaf 10 uur is er echter niets meer gekomen en ook mijn urine is weer normaal van kleur. Of kan dit innestelbloeding zijn?

Nu heb ik de vorige keer na 1 dag bloedverlies ook een test gedaan omdat ik wel allerlei klachten bleef houden, deze was negatief. De klachten die ik nu heb vind ik heel anders dan van het ontpillen, bovendien voel ik me zwanger, klinkt gek, maar ik kan het niet uitleggen. Heb ook iets een buikje gekregen.

Wat zal ik nu doen?

Vandaag afwachten of er echt niets meer komt en dan testen? Of gewoon ervanuit gaan dat het mijn ongesteldheid is en nog een maand proberen?

xxx

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Spannend voor je, het kan natuurlijk hee goed ontpillen zijn maar het kan ook zwanger zijn!

Ik zou nog een paar dagen wachten, b.v. tot het weekend en dan weer testen!

Succes.

3. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Als mijn bloeding toch weer begint en doorzet heeft het zin om te testen denk ik of wel?

Heb net maandverband verschoond, maar is niets in te zien..

Wordt er soms helemaal hopeloos van en ik ben nog maar in ronde 2. Als ik verhalen lees van anderen dan besef ik dat het nog wel een tijdje kan duren, maar ja je wil zo graag he,..
    x

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb elke ronde een paar dagen voor ongi rood/roze verlies bij afvegen. Dit soms al vanaf 7 dagen vóór ongi. Zegt dus nog niet zo veel.
    Vooral omdat je nog aan het ontpillen bent.

Als je ongi/bloeding begint heeft het i.d.d. geen zin om te testen ;) (zonde van het geld)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik had ook 5 dagen voor ongie roze bloed verlies bij afvegen idd..

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Kan van alles zijn... zou het nog even afwachten en als je echt niet ongi wordt, gaan testen.
    Enne, een zws-buikje heb je echt nog niet zo snel hoor ;)

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Een last van je darmen buikje kun je wel snel krijgen! :)

8. chantanelleke

chantanelleke Nieuw lid

19 aug 2008
    1
    0
    0
  9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    Chantalleke? jeetje wat een verhaal,

ik kan me indenken dat je dit heel moeilijk vind,
    en ik kan ook niet de juiste woorden vinden om jouw wat dat betreft een oppeppertje te geven!
    Maar wat ik wel wil zeggen is denk er echt goed over na, en besef alsjeblieft het volgende:

Weetje hoelang sommige mensen er uberhaupt over doen om een xtjezwanger te mogen worden?
    En jullie krijgen het grootste wondertje zo in jullie schoot geworpen in wezen.
    Ik weet, besef dat het niet makkelijk zal zijn, maar laat je anders goed onderzoeken of het kindje al dan niet gezond is. Zoniet zou het voor mij een ander verhaal zijn.(lees: ernstige afwijking waardoor kindje niet levensvatbaar zou zijn) Echt hoor, denk er onwijs goed over na, want misschien krijg je er nadien toch inene onwijs spijt van!

Succes en heel veel sterkte!

(ik heb hierin mijn mening zo min mogelijk gelegd, maar als ik verkeerd overkom, mijn excuus.)

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had ook roze verlies toen ik een paar dagen overtijd was. Dus misschien is er wel hoop. Gewoon even afwachten. Wat kanjer zegt zwanger worden duurt voor sommige wat langer en voor andere is het in 1 x raak.

11. Oops

Oops Nieuw lid

19 aug 2008
    3
    0
    0
    Hallo allemaal.....vandaag is het mijn eerste keer dat ik me verdiep in deze site en dit forum......

Eerder dit jaar moest ik met de pil stoppen omdat ik een operatie moest ondergaan. Na de operatie gaf de chirurg groen licht dat ik weer met de pil mocht beginnen.

Mijn menstruatie bleef uit maar dit kon door medicijngebruik, narcose en de hele operatie komen, je hele lichamelijke huishouding staat op zijn kop vertelde de chirurg. Uiteindelijk kreeg ik in juni een korte bloeding die ik niet eens menstruatie kon noemen. In juli 2 dagen iets grotere bloeding en afgelopen week bleef de menstruatie volledig uit. Nadat ik het kenbaar gemaakt had richting mijn partner en vertelde dat ik me zorgen maakte hebben we afgelopen weekend getest. Veel van jullie zullen het misschien niet begrijpen maar de schok was voor ons beide groot....2 streepjes waren in korte tijd duidelijk zichtbaar.

Veel medicijngebruik, het blijven gebruiken van de pil.....wat voor risico's brengt dit voor de vrucht mee? We willen graag een kindje maar niet nu, over een jaar of twee of zo, het is dus totaal niet gepland. Daarnaast durf ik het niet aan om deze zwangerschap uit te dragen met de risico's die de medicijnen achter hebben gelaten en kan ik het lichamelijk niet aan. Vandaag hierover al een afspraak gehad met mijn huisarts en deze week proberen we nog een afspraak te plannen bij de gyneacoloog. Niemand kan me nu vertellen hoe ver ik ben....3 dagen, 3 weken, 3 maanden?

Dus ook lichte bloedingen kunnen duiden op een zwangerschap, of dat het allemaal wel goed is en op deze manier vaker voorkomt weet ik niet. Ik hoop hier snel een antwoord op te krijgen. Bij mij was het misschien toeval dat het omstreeks de momenten van de menstruatie was en ik hier geen verdere aandacht aan gaf...

We hebben allebei zeer gemengde gevoelens en proberen het allemaal op een rijtje te zetten. Echter, ik blok het zwanger zijn volledig af omdat ik gewoon niet het gevoel heb zwanger te zijn omdat ik het niet wil, mag en kan zijn nu.....We krijgen de komende tijd dus nog heel veel voor onze kiezen en zullen op diverse gebieden goede beslissingen moeten maken. Gelukkig doen we het met zijn tweeen.

12. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    hallo allemaal
    Gsiteren toch ineens een maandverbandje vol en daarna gestopt en nu nog niks.

Ga ervanuit dat door het ontpillen mijn lichaam en ik beetje van slag zijn.

Dit was pas ronde twee, en jullie hebben helemaal gelijk, het moet je gegund zijn om zwanger te worden en of dat nou na 1 x of....x raak is maakt eigenlijk niet ui.

Maar ja je wilt zo graag he

Deel Deze Pagina