Ben ik ongesteld of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dushi1980, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hallo dames,

    Ik kom even m'n hart luchten en om raad vragen. Ik heb al zeker 6 maanden een regelmatige cyclus gehad tussen 27 en 29 dagen. Alleen de afgelopen maanden lijkt m'n lichaam het af te laten weten, sinds 2 maanden bezig met ovu testen en 2 maanden geleden m'n ei pas op CD24 gespot, werd vervolgens pas CD34 ongi. Nu deze maand m'n ei op CD17 gespot, alleen nu 5 dagen na ei CD22, afgelopen vrijdag wat helderrood bloed en soort of stolseltje verloren, daarna niets.....eind van de dag weer een druppel helder rood bloed. Zaterdag heel de dag bruinverlies gehad, maar alles is makkelijk op te vangen met een inlegkruisje, vandaag blijft inlegkruisje schoon maar bij het afvegen wel bruinverlies op wc papiertje. Ik snap er echt niets meer van, mijn NOD zou eigenlijk pas 18/3 zijn. Is dit nu dan mijn ongesteldheid al geweest en kan dit zo weinig zijn??? Vanochtend test gedaan maar negatief.... Ik weet het even niet meer.

    Iemand ervaring met soortgelijk iets??

    X dushi
     
  2. pheline

    pheline Fanatiek lid

    15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    geen ervaring hiermee, maar 5 dagen na je ei kan een innesteling zijn. normaal zouden het dan maar een paar druppeltjes bloed moeten zijn (rose) dus ik weet niet of dit het bij jou kan zijn
     
  3. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee dit is je menstruatie niet./.. Dan moet je roodbloedverlies hebben..
    Ik denk ook dat je nog niet pos kunt testen als je 5 dgn geleden je eisprong hebt gehad...Nog een paar dagen wachten meis
    (in een neg geval zou het nog een ovulatiebloeding kunnen zijn.. of gewoon een schaafje van binnen oid)
     
  4. julia26

    julia26 Bekend lid

    30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Mijn menstruatie is wel vaker zoals jij het beschrijft. Maar 5 dagen na je eisprong is wel heel snel.......ik kan je niet helpen vrees ik. Sterkte!
     
  5. dushi1980

    dushi1980 Actief lid

    11 jun 2007
    225
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's, ik weet het blijft moeilijk elk lichaam reageert weer anders. Twijfel of ik morgen de huisarts eens ga bellen, al ziet die man me aankomen......
    Ben nu ook gewoon in de war, ik ga vanaf woensdag maar weer verder met ovu testen, stel dat ik wel ongesteld ben geweest dan had ik nu maar een cyclus van 22 dagen, dan vanaf dag 6 maar testen, wil m'n ei niet missen!! Ook op m'n NOD vrijdag nog maar eens zwangerschapstest er tegenaan gooien....pfff baal er zo van, op zich prima dat je zeker weet dat je ongesteld bent geweest dan kun je jezelf weer opladen voor de volgende ronden, maar nu is alles zo onzeker. Ga er maar vanuit dat het niet gelukt is en ga verder met ovu testen etc.
     
  6. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    wat een onzekerheid joh!
    je hebt wel rood bloed verlies gehad maar dat was niet heel veel toch?

    Ik zou inderdaad op je nod nog een zwangerschapstest doen maar aan de andere kant afgelopen vrijdag even als dag 1 van je nieuwe cyclus bestempelen.
    Als je, je ei niet wilt missen kun je het beste idd vroeg beginnen met testen. Mocht je aanstaande vrijdag nou alsnog ongesteld worden dan zou ik die dag als dag 1 aanhouden.
     

Deel Deze Pagina