ben ik weer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    jahoor! het is weer sochtends vroeg en k zit hier weer, laatste tyd last van dat ik wakker schrik en ik niet kan slapen :(.

en moet ff van me aftypen!

ik heb net zitten nadenken, want nadat ik 3 maanden niet ongi geweest ben (ontpillen) heb ik steeds by gehouden waneer ik ongi ben geweest zodat ik het een beetje kan bijhouden, goed... mijn cyclus loopt gwn door de war denk :|

21dec-18 jan. = cyclus 29 dagen
    18 jan-17 febr = cyclus 31 dagen- was 2 dagen overtijd d8 miss is me cyclus wel wat langer, zo niet dan klopt ie wel met 29 dagen.- watk nu eigk wel denk, want sluit mooi aan bij me andere cyclus van 21dec-18jan.

hm heb het gevoel dat ik een cyclus ben vergeten :S , zien jullie de fout? pff sorrie hoor maar kan me niet voorstellen dat ik nog maar 2x ongi ben gweest na t ontpillen.

maar nu hebk me banner dus op cyclus 28 gedaan want toen ik de pil slikte hadk volgens mij altijd netjes 28. hm 21 dagen pil slikken enkele dagen ongi..of t 28 is idontknow maar wel steeds zelfde lengte cyclus.

maargoed nu houd het al 2 maanden 29 dagen aan dan kan ik toch wel van 29 uitgaan?

ik ben al best slim geweest om me vruchtbare dagen uit te rekenen met cyclus 28,29,30,31.
    zodatk zeker weet datk nix oversla!
    en dan ben ik dus 'alles by elkaar op geteld' van 28 febr tot 5 maart vruchtbaar.

heb het van 28 febr tot 5 maart ook nog is veel gedaan ook, best slim toch :D.
    ik vind alleen k*t dat me cyclus 29 is, vorige x d8 ik echt ooo 2 dagen overtijd enz. maja al was t niet zo dan was ie ook 29 geweest.

ik ga me banner ff veranderen in cyclus 29.

heb alles opgeslage in me telefoon dus waneer ik ongi ben zal ik nog eens ff kijken of ie ng 29 is!
    laat nu me telefoon maar niet gestolen worden :p.

volgens mij als jullie dit lezen vallen jullie weer als een blok in slaap, super lang verhaal.
    maar het lucht wel op !

liefs van deze nachtbraker, hahaha

2. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    zie banner, hopelijk is dit wel goed en al word ik niet ongi dan w8 k tot dag 31 en ga ik dan testen.

ben me nest weer in!
    lieeeeefs:D

3. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Mendie: we zien het tzt wel, eerst maar volgende week door komen! Het lijkt mij dat je last hebt van zwangerschaps kwaaltjes...Tenminste ik hoop het voor je!
    Ik vrees dat ik niet zwanger ben, heb allemaal pukkeltjes in mn gezicht en die krijg ik meestal als ik ongi moet worden :[... maar ik blijf hopen....

Misschien helpt het jullie om een beker warme melk te drinken voor het naar bed gaan...of lekker in bad?
    er is niks minder dan slapeloze nachten!

Ik probeer vanavond ff online te zijn dat kunnen we ff kletsen...

liefs

4. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    correctie: ik ben 21dec,18jan,17febr, ongi geweest telde dat als 2x wat een doos ben ik ook.

ik ben welgoedin slaap gevalle na dat lange bericht!+5glazen water ;p

lieefss

5. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    mendie; ik heb sinds een halfuurtje heel veel kramp aan de rechterkant, dan niet bij mn buik maar bij mn lies..ik ben net ff naar de wc geweest en de onderkant van me buik gevoeld helemaal onder zegmaar, en dat doet echt zeer, en me buik inhouden dat doet ook wat zeer :(.

ik ken dit gevoel wel gwn van ongi hoor, nja een soortgelijke maar dan is het datk me buik nog wat in kan houden zonder dat t echt pijn doet en dan heb ik het wel altijd links en rechts.. maar nu alleen rechts.

herken je daar wat van? :)

lekker slapen! om 10 voor 12 me nicht van t station halen en shoppen enz, en savonds ff lekker dr uit!

fijn weekend meiden.

liefs!

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hai wijfie!

nee die pijn herken ik niet, iig niet van nu, maar weet wel wat je bedoelt..is heeeeeeel irritant! :S
    misschien als je lekker geslapen hebt is t morgen weer weg..ik hoop t voor je! lekker een gezellig daggie van maken dus :D

ik heb nog steeds behoorlijk krampen en steken all over me buik, liezen,heupen dus ik denk toch echt nu wel voortekenen van ongi hoor.
    maar t is heel raar, ik maak me er namelijk niet eens meer zo'n zorgen om..als t niet raak is deze maand, gaan we rustig verder...ik bedoel wat is nou 3 maanden ja toch..vind dat ik nog niet mag zeuren :oops: :p

jij natuurlijk ook een heel fijn weekend!

heb net voor de zoveelste keer weer sixth sense gekeken :p en viel 100 keer bijna in slaap, dus ik denk dat ik ook al snel me bedje op ga zoeken

gemma: ik hoop ook dat de pukkeltjes gewoon een voorteken zijn van een zwangerschap! t kan natuurlijk bij alle 2 :D dus laten we t hopen..de duimen draaien op volle toeren hoor :D

bloempjee slaap lekker

gemma, nog even en je moet er weer uit :p
    haha wel grappig dat tijdverschil :p

knuf en kus !

7. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Tja het is wat. het is hiet nu 21.00, over een uur ga ik mn bed weer in en dan moeten jullie nog een halve dag!

Wat een nare klachtjes allemaal, ik hoop voor jullie dat het een goed voorteken is!
    Wij waren vandaag op een verjaardags feest en je raad het al, allemaal zwangere vrouwen en vrouwen met pasgeboren baby's...zucht :(

Vraagje: hoe en wat is dat pendelen eigenlijk?

Al vast welterusten!

8. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ben ff crea bezig geweest met mn banner, maar nu kan ik volgens de banner een dagje eerder testen.
    Maar ik houd het op donderdag.

xxx

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik heb ook even een nieuwe banner gemaakt..mijn cyclus is altijd 28,29 of 30 dus ik heb t gemiddelde maar aangehouden..29 dagen dus..dus dat zou betekenen dat ik dus ook een dag eerder dan de banner hiervoor mag testen, maar ik ga t toch ook maar op donderdag houden als er dan nog geen ongi te bekennen is..maar als ik heel eerlijk ben heb ik wel t gevoel dat me ongi eraan zit te komen..we shall see..

liefs!

10. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Hey meiden..

mijn jongens hebben deze week vakantie, dus ik weet niet hoeveel tijd ik heb om de site te checken...zucht :rolleyes:
    Maar donderdag ben ik er zeker bij. Welke tijd zullen we afspreken?

Hoe gaat het met jullie klachtjes? gaat het al wat beter?

xxx

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hey meis!

nou nog steeds dezelfde klachten, maar er zijn meer krampen en steken bijgekomen dus ik denk echt dat mijn ongi eraan zit te komen hoor..ga er echt heel erg raar van staan te kijken als t niet t geval is...ach ja helaas dan..en vol goede moed op naar de volgende ronde ;)
    hoe gaat t t bij jou?
    en als trouwens mn ongi ineens toch niet komt...dan vind ik t wel een goed idee om om 9 uur s'ochtends af te spreken? dus bij jou 4 uur s'middags? als dat niet te laat voor je is natuurlijk.

hoop dat je een hele leuke week heb met je jongens :D

en bloempjee meis, hoe gaat t met jou?

12. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    heee meiden!

Ik heb een super gezellig weekend gehad :D.
    nog wel pijn rechtsonder..me onderbuik.
    maar dat is ook een stuk minder.
    Zoals ik laatst al zei is mij cyclus geloof ik ook 29, haha, had alles ff berekend. mj was 2 dagen overtijd vorige x dus dat was dan 31 als t bij t ontpillen hoort maar als t eerst 29 was.. en ik zal wel vorige x 2 dagen overtijd zijn geweest dan is t dus 31-2=29.
    afw8eee.

hoe is jullie weekend verlopen :D:D

13. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    hee meid wat naar die steekjes, ik heb soms wel wat steekjes ik had gister toch last in de stad gevoel datk naar de wc moest en kon ni op me benen staan zweette me dood. mja ff gezeten en toen ging het weer :D.
    Ik hoop voor jou dat je ongi dr niet aan komt meis..

14. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Bloempje: Dat van jou lijken idd zwangerschapsklachten...Voel je je ook licht in je hoofd of duizelig?

Negen uur is prima! Als ik dan nog niet ongi ben. Ik heb helemaal geen klachten zoals jullie, ben een beetje jaloers.... :oops:

Het weekend bij ons was gezellig, we hebben lekker ge- bbq-ed met vrienden an ons...

groetjes gemma

15. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    o das zeker gezellig :D leuk dat je zo'n goed weekend heb gehad gemma!

nou bij mij wordt de buikpijn steeds erger hoor en rare steekjes enzo..dus ik denk echt dat mijn ongi eraan zit te komen..weet niet eens of ik de donderdag wel haal ;) heb zo'n idee dat t dan al in alle hevigheid is doorgebroken..er is nog een klein beetje hoop, maar ik denk dat ik dat beter kan laten varen.joh dan gaan we verder naar de volgende ronde..

16. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    naaah dat valt mee met t licht in me hoofd zijn :).
    maarehh gister hadk inene heeel dik slijm zelfde als vruchtbare slijm echt NIET normaal ik d8 nee dit kan geen vruchtbaar slijm wezen want moet morgen ongesteld worden!
    en mij klachtjes zijn nu ook weer weg hoor ;P

Gezellig he de weekenden :D kheb t ook na me zin gehad :D

LIEFFS :D

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hey chick wrom zit je niet op msn ? :p

18. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0

Heb je toegevoegd meid!\

Al1 dat slijm was byan precies t zelfde als vruchtbaar slijm snap dr geen *** van :rolleyes:

Xx

19. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    LOL ik ben dr al de hele tijd :oops:

20. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    Spannend mendie morgen Ongi worden. jij al ongi Gimena? ik hoop dat het lekker wegblijft bij ons .

* ik duim voor ons [-o< \:D/ ! *

Deel Deze Pagina