ben ik zo wel veilig

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door zohra, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

    zohra Niet meer actief

    ik heb in de laatste pil week de laatste 2 pillen vergeten
    deze heb ik toen ook maar niet meer genomen
    nu ben ik niet 2 dagen eerder begonnen met de pil maar gewoon op de dag dat ik anders ook begon, ben ik nu veilig genoeg.
     
  2. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik denk dat je even voor de zekerheid in de bijsluiter moet lezen, maar ik denk niet dat dit veilig is.

    Kan me namelijk iets herinneren dat je niet langer dan 7 dagen je stopweek mag hebben, anders zijn de hormonen misschien wel teveel uit je lijf. Dus je moet even nagaan of er niet meer dan 7 dagen tussen zitten (ik weet namelijk niet hoeveel dagen je zelf aanhoudt).
     
  3. Bri

    Bri Niet meer actief

    Dit is niet veilig zo. Je stopweek mag niet langer dan 7 dagen duren, anders heb je kans dat er tóch een cyclus op gang komt.
    Geen seks dus, deze maand, of alleen met condoom (ervan uitgaand dat je een zwangerschap wilt voorkomen).
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik denk dat je beter de ha even kunt bellen.
     
  5. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij mag er niet meer dan 7 dagen in je stopweek zitten, dus ik zou zeggen eerste week met andere ac erbij...
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    Maar ze is gewoon op de dag van haar cyclus begonnen zeg maar....alleen de laatste 2 pillen van de vorige strip niet genomen....tja ik denk dat je nu gewoon hetzelfde moet aanhouden als je pas begint met een pil....deze strip ben je niet veilig dus ik zou het voor de zekerheid met condoom doen...
     

Deel Deze Pagina