Hoi vk, ik heb een onregelmatige cyclus. van 34 tot 53 dagen Ik ben in juli 2009 gestopt met de pil wegens erge migraine. 30 maart ben ik voor het laatst ongesteld geweest. En ik heb waarschijnlijk op 26 april mijn eisprong gehad. dit denk ik omdat ik erge krampen in mijn onderbuik had en dik taai en doorzichtig slijm waarmee ik draadjes mee kon trekken. dit slijm heb ik 3 dagen gehad. op 25 en 27 april heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend. 2 dagen na de gemeenschap werd ik opeens met vlagen misselijk dit bleef een week aanhouden. ik krijg nu ook steeds krampen in mijn onderbuik en steken in mijn liezen. en ik begin nu ook weer met vlagen misselijk te worden. en ik heb geen trek in eten. en ben soms erg duizelig. ik heb maandag en vandaag een test gedaan maar deze waren beiden negatief. Heb ik nu te vroeg getest? of ben ik gewoon niet zwanger en zijn dit kwaaljtes dat ik ongesteld moet worden? groetjes Natasja
Hoi natasja, Beiden kunne het geval zijn. Je kan net in een lange cyclus zitten waardoor je aan de vroege kant hebt getest. Maar je kan ook tegen je menstruatie aan zitten. Wacht je langste cyclus dagen af. Blijft de menstruatie uit doe dan nog een test. Imke
hoi hoi, bedankt voor de reactie. Ik heb gister (11/05) toch weer een test gedaan en deze was POSITIEF. dus ik had dan toch te vroeg getest. Groetjes Natasja