Ben ik zwanger?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sam29, 22 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam29

    Sam29 Nieuw lid

    22 okt 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik zou het hele verhaal even doen, bijna 6 weken geleden ben ik begonnen met bloeden, dit heeft 5 dagen geduurt, ik heb weinig bloedverlies gehad, geen krampen of buiken en maar 2 kleine stolsels verloren. 2 weken later ben ik bij de gynaecoloog geweest en alles was schoon. Een week nadat het bloeden begon heb ik een test gedaan en die was bijna negatief, er was een heel licht streepje nog.

    Zo'n 2 weken geleden ( ongeveer 4 weken nadat het bloeden begon) begon ik mij anders te voelen. hoofdpijn, grote en pijnlijke borsten, misselijk bij het opstaan.
    Ik heb toen een test gedaan en die was licht positief. Ik dacht dit kan heel makkelijk van de miskraam nog afkomen, daarna om de 3 dagen een test gedaan en het streepje werd steeds donkerder. Gisteren een clear Bleu test gedaan en daar kwam 3+ uit.

    Wie heeft dit ook meegemaakt, ben ik nu zwanger of kan dit van de miskraam nog zijn. Ik vind het vreemd dat de testen oplopen ipv aflopen als het echt daarvan zou afkomen. Wie kan mij helpen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Er kan restweefsel weer aangroeien en hcg produceren. Ik zou zeker vragen om echo.
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Ik zou idd ook een nieuwe echo vragen.
     
  4. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    ik duim natuurlijk dat het zo mag zijn, maar zou toch even je vk contacteren.
     
  5. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Ik had dit helaas ook dat HCG opliep ook al was de miskraam al op gang. Ik zou voor een na controle vragen voor de zekerheid. Bij mij heeft het helaas toen haast 3 maanden geduurd en zelfs doen was de test nog positief van de miskraam.
     
  6. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu?
     
  7. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    955
    779
    93
    Vrouw
    Wat verwarrend voor je! Halverwege dit jaar heb ik ook een (incomplete) miskraam gehad, leek volledig, maar testen bleven ook sterk positief, toen toch nog met misoprostol de rest op moeten roepen, daarna waren de testen ook heel snel negatief en had ik zelfs binnen twee weken na de misoprostol weer een eisprong. Dus waarschijnlijk zit er nog weefsel, bij mij was dat ook heel moeilijk te zien, ze twijfelden er erg over, maar uiteindelijk was misoprostol de oplossing. Ik hoop dat het bij jou snel verholpen is en dat je snel zwanger bent. Sterkte met deze moeilijke tijd!
     
  8. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Hoe is het afgelopen? @Sam29
     

Deel Deze Pagina