Ben jij een koopjesjager?

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 25 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Als ik bijvoorbeeld een nieuw luchtje wil (ik heb er echt heel veel, dus nooit eentje nodig) dan wacht ik bijvoorbeeld meestal totdat er korting op zit.

    Ook koop ik alvast een aantal basic kledingstukken voor mijn zoontje in de sale in de volgende maat.

    Of laatst was de hondenvoer in de aanbieding. En heb ik direct 5 zakken gehaald, zo ook voor de koffiepads en koffiemelk bijvoorbeeld.

    En luiers van Kruidvat waren tot en met maat 2 1+1 gratis.
    Ik plan het ongeveer zo dat ik niet de volle mep hoef te betalen voor luiers.

    Let jij op aanbiedingen/sale of korting?
    Of koop je liever direct een parfum ipv 2 weken te wachten om 20 euro te besparen. (Ik noem maar iets)

    Ik wacht dan liever, maar als ik iets nodig heb koop ik het natuurlijk direct.
     
    Annemeis en Emama vinden dit leuk.
  2. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.601
    1.320
    113
    Westland
    Ikke wel!

    Voornamelijk met drogisterij-artikelen. Luiers, shampoo, wasmiddel etc koop ik nooit voor t volle pond.
     
    puzzelstukje, anica en Prettykitty vinden dit leuk.
  3. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik koop nu kleding en schoenen in de sale voor de zomer een maat groter voor de kinderen. Verder eigenlijk al mijn kleding altijd in de sale of outlet, ik betaal nooit de volle mep.

    Eten altijd bij de Lidl, dat is sowieso goedkoop. Shampoo etc. in de 1+1 aanbiedingen van Kruidvat of A-merken bij de Action.

    Dus ja, ik ben een koopjesjager.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Scheelt al met al een hoop geld he? Vind het ook heel leuk om op de aanbiedingen te letten.

    Drogisterij artikelen koop ik alleen in de aanbieding als het 1+1 of goedkoper is. Daar heb ik ook altijd genoeg voorraad van, zodat ik nooit de volle prijs hoef te betalen.

    Zwitsal items voor mijn zoontje heb ik ook alleen gekocht tijdens een aanbieding. 1+1 gratis!

    Billendoekjes ook (bij Etos toen, 6 pakken voor 4 euro dacht ik?)
    Gelijk een aantal dozen gehaald.
     
    Petra82 vindt dit leuk.
  5. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.702
    113
    't Gezellige Brabant
    Als iets wat ik gebruik in de aanbieding is, koop ik er vaak wat meer van voor in de voorraadkast. Laatst bv bij Kruidvat de Syos conditioner, Andrelon shampoo en Dove deo voor 1+1 gratis. Dan bestel ik gelijk een voorraadje. Schoenen en kleding kopen wij voornamelijk in de sale en voor de kinderen inderdaad ook op de groei, maar niet meer als 1 hooguit 2 maten. Bij webwinkels kijk ik ook vaak nog even of er een kortingscode is, of dat het elders nog voordeliger te krijgen is. Ik geloof niet dat we nog heel veel voor de volle prijs kopen. Boodschappen vind ik dan wat lastiger, ik kook niet aan de hand van de bonus folder ofzo. Bonusproducten die houdbaar zijn of in de vriezer kunnen, neem ik wel weer extra mee.
     
  6. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik koop bijna alles in sale. Je betaalt in de sale waarschijnlijk ook vaak nog teveel, maar buiten de sale sowieso en dat vind ik echt een irritante gedachte :p
     
    2littlemonkeys, Diro en Zonnestralen vinden dit leuk.
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Ik vind het een sport om zo weinig mogelijk voor de mooiste kleding te betalen. Eigenlijk nooit de volle mep voor kleding, schoenen of drogist artikelen.

    Bij boodschappen let ik dan weer nergens op :).
     
  8. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.456
    10.657
    113
    Yep. Bij alles eigenlijk.
    Zeker bij kinderschoenen. Wat zijn die krengen duur!!!! En ik wil toch zeker dat ze altijd 1 paar echt goede schoenen hebben.
     
    Vitamientjuh vindt dit leuk.
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    altijd! En ook echt heel regelmatig. gisteren nog een leuk hemdjurkje voor de zomer en een lentetuniekje gescoord voor 5 euro per stuk. en ook voor de kinderen kijk ik regelmatig in de uitverkoop.

    Wij hebben bij onze Jumbo om de zoveel weken een marktkraampje waar je van alles kunt kopen: luiers, wasmiddel, chocolade, pasta, shampoo, tandpasta....je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het er wel liggen. Prima op datum. Overigens ook een mooi kookboek gekocht daar van Heel holland bakt, laatste seizoen voor 5 euro. Pak pampers kost 2 euro en tandpasta 0,50 cent om even voorbeelden te noemen.

    Uiteraard kijk ik naar de aanbiedingen in de supermarkt.

    Toppunt van koopjesjagen was toch wel mijn bruidsjapon.....Winkel stopte er mee, heb toen mijn japon, hoepel, bruidssluier, en schoenen samen gekocht voor 150 euro.
     
    Sue87 vindt dit leuk.
  10. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    Ja ik kijk inderdaad ook naar actie en sale. Laatst bij Hema outlet goed gescoord. Zak vullen voor 10 euro. Ik had er 24 kledingstuk in waaronder een skibroek!
    Shampoo, wasmiddel ect ook inderdaad inslaan bij acties.
     
  11. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    #11 mam1991, 25 feb 2018
    Laatst bewerkt: 25 feb 2018
    Ja hoor.

    Alle drogisterij spullen kopen wij 1+1 gratis. Zou daar nooit de volle mep voor betalen. Net als Mn make up, allemaal in dr aanbieding.

    Kleding niet heel erg bewust

    Owja en dagjes weg/vakantie.. daar probeer ik ook echt het beste uit te halen Haha.
     
  12. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    wat ik overigens wél vervelend vind aan altijd koopjes willen jagen is dat ik zo vreselijk gierig wordt. Ik zal bijv echt nevernooitniet 80 euro aan een broek of zo uitgeven, dan wacht ik wel tot de sale en hoop ik dat ze hem nog hebben.
     
    tassie1980 vindt dit leuk.
  13. snoes79

    snoes79 Fanatiek lid

    9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hier zeker een koopjes jager!
    Alles drogisterijproducten altijd wat in de aanbieding is. Zo heb ik een voorraad en kom ik ook niet zonder te zitten. Wasmiddel en toiletpapier ook!

    Laatst een mooi koopje gedaan.
    Bij de dreamland ( winkel in België) was er 25% korting op alle playdoh. Maar playdoh had zelf ook nog een actie op de losse potjes van 2+1
    Uiteindelijk had ik 9 potjes gekocht voor €5,80 in plaats van €13,50
    Heerlijk!
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.593
    3.483
    113
    Ja, ik ben een koopjesjager. Ik haal denk ik 50% aan kleding voor de kinderen van het afgelopen seizoen in de uitverkoop. 2 of 3 Euro voor jurkjes, 6 Euro voor een jas enz. bij de Hema, Jola enz. Eigenlijk betaalmik voor kinderkleding zelden de volle prijs. Tja, bij de Primark ofzo en heel soms Billy & Lilly ofzo, omdat ik dan geen zin heb om te wachten tot de uitverkoop.
    Oh, en bij de Makro haal ik soms ook spotgoedkope spullen, wel vaak even zoeken want op dezelfde spullen in de koopjeshoek staan vaak verschillende prijzen.
    Met vakanties zoek ik ook tot ik de goedkoopste aanbieder heb.
    Met boodschappen doen let ik ook op. Ik ben net zoveel of nog minder kwijt bij AH door al die acties dan bij de Lidl of Aldi.
     
  15. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.206
    910
    113
    Ik ben absoluut een koopjesjager. Verzorgingsartikelen etc koop ik nooit voor de volle prijs. Probeer meestal een 1+1 gratis aanbieding af te wachten.
    Lang houdbare producten worden ook flink ingeslagen tijdens een aanbieding.

    En kleding probeer ik ook altijd met korting te kopen.
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.593
    3.483
    113
    Drogisterij artikelen haalnik ook meestal in de aanbieding of in Duitsland, stuk goedkoper over het algemeen.
     
  17. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Nee nooit. En dat vind ik eigenlijk ongelofelijk stom van mezelf. :roflmao:
     
  18. Melief

    Melief Niet meer actief

    Ik betaal nooit de volle mep voor; drogisterij artikelen, luiers en doekjes, wasmiddelen (dit allemaal met minimaal 50% korting) kleding n schoenen voor mezelf, handoeken ed. (2+1 aanbiedingen enzo) Voor mijn dochter vind ik het lastig qua kleding omdat ik zo vaak mis gegokt heb qua maat dus alleen dingen die altijd aan kunnen. Verder probeer ik alles wel in de sale of met kortingscodes/vouchers te kopen.
    Ik ben wel echt een koopjesjager :oops:
     
  19. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Niet perse en voorheen vond ik de dingen die overbleven in de sale altijd de slechtste stukken.
    Sinds een paar jaar blijven er echter genoeg leuke dingen over en de meeste winkels hebben online een doorlopende sale.
    Bij de H&M kijk ik bijvoorbeeld regelmatig naar de sale.
    Laatst had ik een colbertje nodig. In de gewone collectie 39.99 en in de sale 24.- met nog een extra korting erover.
    Dan is de keuze snel gemaakt moet ik zeggen.
    Ook liggen er al een aantal zomerkledingstukken klaar die ik in een sale heb gekocht en niet kon laten liggen :p
     
  20. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ja hier ook hoor, het is gewoon soms een sport!
     
    Diro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina