Ben ongerust, terecht of onterecht?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door baby3, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby3

baby3 Lid

14 feb 2008
    24
    0
    0
    Beste verloskundige,

Met 29 weken zwangerschap ben ik een aantal dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm te veel harde buiken, bloed verlies en een weke baarmoedermond, geen ontsluiting. Na een aantal dagen aan de weeremmers te hebben gelegen ben ik dus weer thuis en vanaf 29 weken onder controle van de gynecoloog.
    Inmiddels ben ik 32 weken zwanger en de harde buiken zijn er nog steeds, geen regelmaat en niet echt pijnlijk, wel heel lastig voel wel in mijn rug en bovenbeen. Van onder voelt ontzettend beurs dus de hele dag druk in mijn vagina en anus, heel naar gevoel, dat heb ik dus met lopen en zittend. Vanmorgen toen ik naar de wc ging zag ik een klodder snot dikke slijm van een antaal cm, de kleur geel/groen, dat was duidelijk geen slijmverlies maar echt een dikke klodder :oops: .
    Moet ik me hier zorg maken en is de naderen bevalling al begonnen?

Alvast bedankt.

Groetjes Linda

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Linda,

slijmverlies zegt niets over de bevalling. De kleur van het slijm is wel afwijkend. je bent onder behandeling van een gynaecoloog, bel gewoon even en doe je verhaal.

Mirjam

Deel Deze Pagina