Zijn er hier veel halfbloed mama's of papa's die een kindje hebben met een Nederlandse partner? Of kindjes met 1 buitenlandse ouder en 1 nederlandse ouder. 'k Ben wel benieuwd welke mixjes er gemaakt zijn! Ik ben zelf half Moluks en heb een Nederlandse partner. Ik heb 3 heel verschillende kids: - Oudste, donkerblond met blauwe ogen - Middelste, lichtbruin met bruin/groene ogen - Jongste, lichtblond met donkerbruine ogen Drie heel verschillende mixjes. Ik ben trouwens behoorlijk donker, vooral 's zomers, dus had verwacht dat mijn kids wat meer 'donkere genen' van mij zouden erven, maar dat is dus niet zo. Zal proberen zo een foto van mijn kids te posten. Ben benieuwd wat voor combinatie het nu weer gaat worden.
ja hoor mijn dochter is half turks ze is best licht altijd geweest alleen nu begint ze n beetje n tintje te krijgen... foto's staan in me album als je nieuwsgierig bent!
Hier een "kwartbloedje" haha wat een woord. Je ziet nix van haar nlse bloed. Ze heeft donker haar en donkere ogen.
ben zelf half tsjechisch; bij mij zie je daar niks aan (bij mijn broer wel) mijn vriend is nederlands. dus onze kindjes kwart tsjechisch en 3/4 NL
mijn vriend is arubaan en ik ben nederlander dus mijn poppetje is half arubaans ze heeft mijn blauwe ogen ze heeft nu nog lichtbruin haar wat echt tussen ons in zit ik ben blond en hij is zwartharig en haar huidje is wel lichtgetint ze is bruiner dan ik en ik denk ook wel dat ze in de zomer bruiner word hier een foto waarop je het best wel goed ziet
hier 2 meiden die half marokkaans zijn. de oudste is blond met blauwe ogen, de andere is bruin met nu nog blauwe ogen, maar denk dat ze bruin gaan worden.
Bekijk bijlage 69937 mijn zoontje half engels half nederlands maar stiekum is mn vriend half welsh (wales) en OF kwart engels kwart amerikaans, OF half engels (we weten niet wie zn moeders vader is en nu denkt zn tante dat hij een amerikaan was) maar we zeggen gewoon dat ons zoontje half engels-half nederlands is. veel mensen denken trouwens dat mijn vriend spaans/italiaans is en jamie heeft ook een lekker teintje (ff offtopic, zie net dat deze foto bij mn schoonmoeder is gemaakt, niet dat jullie denken dat mijn badkamer zo vies is en JA haar hele huis is zo, kom er ook bijna nooit meer...)
ik ben half nederlands en half marokkaans, mijn man turks dus mijn zoon is half turks kwart NL kwart MR foto's in album
Onze tweeling zijn half zigeuners en half nederlands De ene helft van de tweeling lijkt op zijn papa, een tintje met bijna zwarte ogen en bruin haar De andere helft lijkt echt op mij, bleek en lichtblond haar en blauwe ogen. Duidelijk een twee eiige tweeling haha
Mijn dochter haar vader is half spaans half marrokaans en ik ben NL maar ze lijkt helemaal geen halfbloedje vind ik zelf ...
mijn dochter is half turks, kwart nl en kwart indonesische en weet echt niet op wie of wat ze lijkt haha.. ze heeft wel redelijk indische ogen.