Bereik T-mobile

Discussie in 'De lounge' gestart door Annalise74, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier al jaren t-mobile en erg tevreden! Ik werk in de logistiek in Moerdijk in een grote metalen loods en ook daar heb ik altijd goed bereik. Mijn collega met destijds kpn geloof ik had erg slecht bereik.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ehum ja dat kan als je je contract hebt afgesloten maar ik was al 4,5 jaar lid en we zijn toen verhuisd, ze gaven toe dat er hier weinig tot geen bereik is maar ze konden er verder niks aan veranderen....
    Eruuuuggg klantvriendelijk :( In plaats van dat ze dan korting geven of dat ze zeggen dat het contract ontbonden mag worden....

Zelfde als dat ik ooit mee heb gedaan aan t-mobile extra, mijn abbo stond toen nog op mijn moeders naam (was nog geen 18 ) en uiteindelijk heb ik het omgezet... Ik dacht op een gegeven moment; even bellen over die punten of ze overgezet kunnen worden na mijn naam! (ik heb wel gewoon hetzelfde tel. nummer gehouden enz) Zegt de telefoniste: "Ja dat kan maar sorry u bent net een dag te laat als u gister had gebeld dan had het nog gekund nu niet meer" :$ Ehum ja wist ik veel ik dacht in eerste instantie dat dat automatisch mee zou gaan.... Tenslotte was mijn tel. nummer niet veranderd....
    En ik denk dan: wat maakt die dag nou uit ? Maar ze bleven bij hun punt! Weg 1900 punten!
    En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan met klachten over T-mobile maar ik zal het jullie besparen ;)

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik zit al jaren bij T-mobile (zelfs al toen het nog Ben heette) en mij hoor je echt niet klagen. Heb eigenlijk overal wel bereik. Buitenland is het ook goed.
    Ik ben er zeer tevreden over!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar zulke klachten heb ik dan bijv weer over Vodafone, denk dat je overal wel wat hebt.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het ook erg dom met t mobile,

ik zelf niet zo veel te klagen want ik heb eigenlijk altijd bereik, maar mannetje lief heeft ook t mobile en die heeft dus bijna nooit/nergens bereik, zelfs niet als we gewoon thuis zijn en ik dus Wel bereik heb...:S beetje dom toch??

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kan aan het toestel liggen, misschien dat jouw toestel een sterkere antenne heeft.
    Of het ligt aan de sim kaart, kan ook...

Wissel eens een week van sim, dus jij neemt zijn telefoon met jouw eigen sim en andersom... dan kun je er achter komen waar het aan ligt. Als het aan de sim ligt, dan stuurt t-mobile meestal een nieuwe.

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Nou meiden, bedankt allemaal voor jullie reacties!
    Jullie begrijpen dat ik toch wel sterk twijfel om, na jullie verhalen, over te stappen naar T-mobile. Ik ben wat betreft bereik en service over Hi nl. erg tevreden!
    Het ging mij eigenlijk puur om de prijs....
    Nog maar even goed nadenken dan.....

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik ben ook altijd jaren bij hi geweest en een keer de overstap gemaakt omdat t-mobile het telefoontje had, die hi niet had.

Ik ben er niet tevreden over. Heb het nog een kans gegeven, door te verlengen. Heel stom dat ik dat gedaan heb. Het bereik is slecht (ik woon in purmerend en reis vaak naar Hilversum naar mijn werk), ontvang soms geen oproepen of smsjes en het internet is of ontzettend traag of hij doet het gewoon niet. Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken of ik onder mijn contract kan uitkomen. Ik betaal voor diensten die niet naar behoren werken, en dan druk ik mij nog zachtjes uit....

Nee geef mij maar kpn of hi.... veeeeeeeeeeel beter! dan maar wat meer betalen i.pv. geld door de wc spoelen met t-mobile...

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben 8 jaar bij tmobile geweest. zit nu 2 jaar bij Hi en ik wil terug! vind Hi helemaal niets, slecht bereik, slechte service enz. met tmobile heb ik altijd overal bereik gehad en de klantenservice was veel beter.

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wat grappig zeg, dat de ervaringen zoooo verschillend zijn.
    Gelukkig heb ik nog even de tijd om erover na te denken (contract loopt tot half augustus).....

Deel Deze Pagina