Een 31-jarige man heeft dinsdagmiddag zijn 33-jarige vrouw in een woning aan de Dantestraat in Rotterdam neergestoken. De man stak de acht maanden zwangere vrouw in haar buik. De vrouw is met spoed naar een ziekenhuis vervoerd, waar zij is bevallen door middel van een keizersnee. Moeder en baby liggen nog in kritieke toestand in het ziekenhuis. Na de steekpartij vluchtte de man weg uit de woning. De politie hield de man op de Colosseumweg aan. De toedracht van de steekpartij is vooralsnog niet bekend.
Getverderrie!!! Ik heb het ook gelezen de haren staan me rechtop als ik zoiets lees!!!! Die man moeten ze een kogel door zijn kop schieten Het kindje vindt ik het ergste, maar de moeder natuurlijk ook. Nenske
Onvoorstelbaar he.. Tja zoals ze hier zeggen, er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.. Ik hoop maar dat de moeder en de baby er zonder blijvende fysieke schade van af komen.
Hoe kun je zoiets doen? Dan heb je toch totaal geen geweten!! Ik hoop dat hij wegrot in de hel, die vieze klootzak.
Heb het zojuist gezien, die vent is echt gestoord!! hij heeft verdorie 15 keer op de vrouw in lopen steken. Ik hoop dat zowel moeder als kind dit overleven! Dit is toch afschuwelijk!! En hij mag van mij opgesloten worden en de sleutel mag worden weggegooit! Hij heeft niet alleen zijn vrouw, maar ook nog een vriendin verwond!
Ophangen aan de hoogste boom, en dan bij voorkeur aan zijn edele delen. Wat een ongelofelijke psychopaat!! Ik kan ook heel kwaad worden om zulke mensen, ja. Groetjes, Wendy
Wat een ongelovelijke eikel zeg die vent. Meteen laten kastereren die lul!!! Er is geen straf erg genoeg voor deze klootzak! Zo dat moest er even uit