Besluit 2e kind?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tuttebell, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier zijn we voor een tweede gegaan toen dochter 2,5 jaar was.
    Eigenlijk wilde ik wel eerder, maar ik zat midden in mijn opleiding, dus vandaar gewacht.
    Nu zijn we al weer in ronde 11 en zal er minstens 4 jaar tussen zitten.
    Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant, ook wel lekker dat de oudste dan naar school gaat en ik meer tijd heb voor de jongste.

2. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Onze dochter is 9 maanden en wij zijn er nog niet klaar voor.
    Wil ik wel een 2de? Mijn man wel en ik ben er nog niet uit.
    Verder is het financieel ook best pittig en qua energie. We zullen zien hoe we er in de toekomst over gaan denken.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Leuk om alle verhalen te lezen.
    Wij zijn er weer voor gegaan vlak voordat onze dochter 2 werd.
    In de 3e ronde was het raak. Dit werd helaas een BBZ. Besparende operatie. Daarna gelijk weer raak, helaas weer een BBZ. Eileider verwijderd. Ondertussen dik een jaar verder en nog niet zwanger. Dochter is bijna 3 jaar.

Ideaal leek ons tussen de 2.5 en 3 jaar.

xxx

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ook wij hebben er zeer lang over gedaan en hopelijk duurt het voor een 2e niet zo lang!!!ideaal zou zijn om te beginnen wanneer ons mannetje 2 jaar is maar ik ben net 39 geworden en wil niet te lang wachten. waar we eerst nog twijfelden, ben ik er nu veel mee bezig en idd niet minder dan bij ons eerste mannetje!:D wij 'beginnen' deze maand, zou mooi zijn als het snel lukt want die ruim 5 jaar die we hebben moeten wachten tot ik zwanger raakte...nee liever niet!:$

had ook verwacht er minder mee bezig te zijn nu...maar niets is minder waar!!!:)

5. TjoekeTjoek

Nov 17, 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op mijn zoontje's eerste verjaardag hebben wij besloten, voor een 2e te gaan:)

Share This Page