Binnenkort mogen wij weer en aangezien ik graag wat duidelijkheid in mijn cyclus wil, ga ik deze maand voor ovulatietesten. Mijn vraag aan jullie wat vinden jullie het beste merk ovulatietest gelet op verhouding prijs-kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, duidelijkheid, beschikbaarheid etc. en waarom?
Hoi Trees, Ik heb de eerste keer de Clear Blue ovulatietesten gebruikt, maar dan heb je er 7 voor 30 euro... vind ik echt heel duur! En zeker als je eisprong niet binnen die 7 dagen valt...moet je dus weer nieuwe kopen of je hebt die maand pech. Ik gebruik nu de ovutesten van babyboomshop, 30 stuks + 5 zwangerschapstesten voor 26 euro (en een klein beetje). En bij mij doen ze het prima, ze hebben netjes op mijn vruchtbare dagen een positief lijntje gegeven. Het enigste verschil is dat je bij CB over het staafje heen plast en bij die van babyboom moet je je urine opvangen. Maar voor dat verschil in geld vang ik mijn urine wel op Met de andere merken heb ik geen ervaring... Suc6!
Ik heb altijd die van Sensitest dipsticks gebruikt waren erg goed. Nu gebruik ik ze weer. En ze zijn ook niet zo duur
Ik gebruik ook de testen van sensitest! Ik vind ze duidelijk, ze geven altijd heel goed mijn ei weer En ook vind ik ze goedkoop!
Vorige maand ovutesten gekocht van babyboom....heb ik ze nu niet meer nodig Heb ook maar niet gestemd
Voor mij ook sensitest. Vind ze heel duidelijk en goedkoop. In mijn fotoalbum zie je een foto van mijn sensitest ovulatie testen van deze maand. Ik test normaal 1x per dag maar als ik zie dat het donkerder wordt en het bijna zo ver is test ik vaker en vind het ideaal. Kon ik niet doen met de CB of zo.Die was daar te duur voor. Die van de Kruidvat vind ik minder.Die zijn bij mij gewoon een hele week positief rond mijn ei.Echt irri....
heb ook voor sensitest gekozen.heb iedere maan een duidelijke positieve test en ze zijn betaalbaar.heb ook clear bleu gebruikt maar die vind ik veels te duur en sensitest vind ik net zo goed. groetjes
ik had altijd die van matcare, en vind ze super, heb ook altijd mijn ei gevonden met clomid. ook heel duidelijk met aangeven van streepjes tijdens de vruchtbare dagen enz.
Ik begin rond dag 9 te testen omdat ik ook wel eens op dag 10 een positieve ovutest heb.Als ik net test doe ik dat 1x per dag. Als ik zie dat ze flink donker worden doe ik dat 2-3x per dag omdat ik ook wel eens ondanks dat ik 1x per dag testte geen positieve test had. Wel donkerder maar dus niet echt positief omdat een LH piek de ene keer 12 uur is en de andere keer 36 uur.Bij mij meestal dus 24 uur maar die ene keer dus korter en dan mis ik het.En met de sensitest kan je best 2x daags testen.Hoef je niet te doen met de CB digi want dan ben je meteen blut. Mijn eisprong heb ik tussen dag 12-16 dus positieve ovutesten tussen dag 10-15 normaal gesproken.
De testen van clear blue vind ik toch het allerduidelijkst maar dan moet je wel ff in je buideltje tasten... Ik bestel altijd de mid~stream testen via internet. (Mat care)
Ah goeie tip. Inderdaad is wel te doen als je goedkope testen hebt. Ik heb zelf nog geen idee wanneer ik het beste kan beginnen, maar moet maandag hcg prikken en de verwachting is wel dat deze dan onder de 5 zit en dan ga ik ook maar gewoon beginnen met testen. Misschien gaat het dan nog wel heel lang duren en dan ben ik tegen die tijd dat ik een ei heb gevonden blut aan de cb. Begin nu toch wel erg naar sensitest te neigen...
Ik gebruik de sensitests omdat ze een leuk prijsje hebben. Die van clearblue ga ik echt niet aan beginnen haha. Ze zullen best goed zijn, maar sensitest is ook prima!
Hihi nu maar hopen dat de houdbaarheidsdatum langer dan een jaar is, want het is natuurlijk zonde om ze ongebruikt weg te gooien
Sensitest is toch wel echt de grote favoriet! Over een paar weken begin ik een poltje met 'best getest zwangerschapstest' Wel erg handig dit!